Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4] 2.5 TDI Vacum Pompa
Autor Wiadomość
mamut 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 52
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: KOZIN 3 ; 77-116
Wysłany: 2009-03-22, 11:45   

Witam,
Miałem podobny problem z pompą "waku" - stukała, łomotała, itd.
Wszystkie wydumki typu podkładki, a nawet wymiana sworznia, którą zaliczyłem są rozwiązaniem na krótko.
Udało mi się znależć pompę "podróbę" za 500,00zł !!
Pracuje już dobry rok i jest cisza "jak po śmierci organisty".
Mogę podać namiary na sklep w Bytowie woj. pomorskie - bardzo sprawnie działają tam młodzi ludzie.
Pozdrawiam - mamut
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
jarominek44 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 57
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-02-04, 10:26   

Wracam do tematu czy ktoś z forumowiczów testował tą pompe Vacum http://moto.allegro.pl/va...1425798109.html za te pieniądze,2 lata gwarancji może warto :mrgreen:
_________________
Leon
 
 
mariusz_wierz 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Mariusz
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-02-04, 11:31   

jarominek44 napisał/a:
Wracam do tematu czy ktoś z forumowiczów testował tą pompe Vacum http://moto.allegro.pl/va...1425798109.html za te pieniądze,2 lata gwarancji może warto :mrgreen:


Pieniądze faktycznie niewielkie, ale ten producent to wg mnie do najlepszych nie należy. Swego czasu kupiłem koło pasowe (to, które pracuje na wale korbowym) właśnie tej firmy i nie wytrzymało nawet roku :roll:. No, ale może w przypadku vacum pompy nie będzie tak źle.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mati_A6 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 119
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-02-04, 17:05   

jarominek44, Kupiłem jakis czas temu taka pompę ale od kogoś innego na allegro. Jedyne co mnie denerwowało to to stukanie :roll: Wymieniłem oryginalną Pierburga na właśnie taka no name, i co? I stukało jeszcze bardziej :mrgreen: Postanowiłem zmienić popychacz (kupiłem w serwisie) ale do nowego popychacza założyłem starą oryginalną pompę i dalej stukało... masakra :-/ Zostawiłem w takim zestawieniu i tak jeżdżę. Ostatnio wymieniłem olej na Motul 4100 Turbolight 10W40 i od tej pory raz na jakiś czas tam klepnie sobie :D Ogólnie to chcę za jakis czas sprawdzić co bedzie zakładając tą nową vacu (no name) na ten nowy popychacz no i plus Olej Motul, może będzie ok. pzdr.
 
 
jarominek44 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 57
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-02-04, 19:48   

Cytat:
Ostatnio wymieniłem olej na Motul 4100 Turbolight 10W40 i od tej pory raz na jakiś czas tam klepnie sobie


mati_A6 jak kupilem swój czołg też vacum klepnęła od czasu do czasu.Nie wiem jak poprzednik ale ja mam fioła na punkcie oleju i filtrów tzn.olej i filtry ani godziny dłużej i dobrej jakości(żadnych wynalazków).powiem tak że po kilku wymianach oleju pompa ucichła i tak jest do dziś.Inna sprawa mnie niepokoi wspomaganie jest marne,hamulec jest twardy,poprostu nie tak powinno byc.Tzn pierwsze uderzenie na pedał jest w miarę ok drugie już twardy.Na zewnątrz układ jest szczelny tzn,że pompa ma marną wydajność lub zaworki w pompie nie trzymają lub...?poza tym w poprzednim moim aucie też diesel w chodziłeś do auta np. po 3 dniach nie zapalasz naciskasz hamulec i jest wspomaganie czyli cały uklad był szczelny,w tym aucie gaszę silnik za parę minut naciskam hamulec twardy czyli brak podciśnienia w układzie,chyba ze Audi tak ma....proszę sprawdzić u siebie.
_________________
Leon
 
 
mati_A6 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 119
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-02-06, 12:10   

jarominek44 napisał/a:
w tym aucie gaszę silnik za parę minut naciskam hamulec twardy czyli brak podciśnienia w układzie

też tak mam.... myślę, że to problem nieszczelności w podciśnieniu lub tak jak mówisz zaworki w pompie nie trzymają... U mnie wspomaganie jest w miarę ok ale przy hamowaniu "pulsacyjnym" po drugim, 3 wciśnięciu hebla pedał robi się twardszy. Sprawdzę tą vacu nieori to dam znać, jeśli będzie też lipa to powymieniam zaworki w tej oryginalnej <ok> pzdr
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2011-02-07, 10:47   

tez mi zaczyna stukac ale jeszcze tragedi nie ma chociaz jak ostatnio robilem dluzszy dystans to klepalo jak mlotkiem podczas jazdy wiec to juz chyba ostatni oddechy tej pompy
_________________

 
 
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 503
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-02-07, 19:41   

Ja wymieniłem zaworki.
Dużo to nie dało.
Chyba główną rolę gra tłoczek.
Za drugim wciśnięciem pedału nie twardnieje, ale za trzecim. He,he...
 
 
robsonsuper 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Robert
Wiek: 42
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 19
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-02-07, 20:44   

Panowie podobny problem dotknął moją poprzednią maszynę a6c4 2.5 tdi. Mechanik jak wsiadł do auta to powiedział że tak padniętej pompy vacum dawno nie widział. Ja tak jeżdziłem z czasem się przyzwyczajając do twardego pedałka. Jednak mobilizacja pomogła, zakup na szrocie pompy z anglika i jak to powiedział mechanik jednym palcem u nogi auto się zatrzymywało a wcześniej w ekstremalnych przypadkach mocne naciśnięcie nie dawało zbytniego efektu. Więc jeśli ktoś ma za 2, 3 naciśnięciem hamulca lub na wolnych obrotach twardy pedał to radzę zacząć od sprawdzenia wyjścia przewodu powietrza od pompy VACUM, guma może być popękana, pod zaciskiem zbytnio nie widać. Trzeba zdemontować i sprawdzić, jeśli układ jest szczelny to pozostaje kupno pompy bo z tym nie ma zabawy. W sytuacji podbramkowej brak ciśnienia VACUM spowoduje wjechanie kopmuś w d.... :-P Zaworki do pompy ponoć podchodzą z pompy paliwa LUBLIN lub jakiś inny dostawczy.
_________________
TRAKTOREK TO DOBRY MOTOREK. były: c4 avant 2.5 AAT, c5 avant 1.9 AFN, teraz c6 avant 2.0 BRF
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
robak26 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 503
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-02-07, 21:21   

U mnie weszły od New Holland
 
 
zbyszek_be2


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: gd
Wysłany: 2011-02-15, 15:30   

zaworki do Vacum Pompa wg. zasłyszanej informacji pasują od pompy paliwa ?uk podkreślam zasłyszane a uszczelki są do dostania w zeszłym roku był u mnie znajomy i posiadał taki kpl naprawczy
 
 
leonulim 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Lechu
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 146
Skąd: gorzów wielkopolski
Wysłany: 2011-02-16, 22:46   

Tu temacik dobrze opisany mażna sie podłączyć .

http://www.a6klub.pl/c4-n...-r5-vt19906.htm
_________________
Wróciło A6 i trzeba będzie pomodzić.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
anton 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 37
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-02-27, 10:52   

Jest sposób na stukajace vacum przyczyna jest wyrobiona tulejka mosiężna prowadzaca trzpien do którego przykrecone jest tłoczysko koszt u tokarza to ok 10 zł i wszystko dalej chodzi zrobiłem juz na swojej ok 60 tys po naprawie i dalej wszystko ok. Kazde vacum jestesmy w stanie zregenerowac chyba ze peknie nam uszczelniacz na wałku wtedy lipa jest nie do dostanie zdrowa vacum daje podcisnienie rzedu 0.8
 
 
jarominek44 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 57
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 12
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-02-27, 19:48   

Może zrobiłeś fotki jak miałeś rozebraną wtedy byłoby jasne o co chodzi....bo co orginał to orginał :)
_________________
Leon
 
 
anton 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 37
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-02-28, 21:33   

nie zrobiłem fotki ale jest tylko jedna mosierzna tulejka w srodku nie ma innej
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: