Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4 2.5 tdi ] - EGR - zaślepiać czy czyscić ?
Autor Wiadomość
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-09-13, 13:08   

dokładnie nawet jak padnie sam sterujący to już bd kopcił jak szalony ja robiłem wtryski 2 lata temu tzn. końcówki bo lały a teraz jedna znowu leje chyba... i mam problem ze sterującym ale to w zimie chyba bd dopiero robił ale auto kopci niesamowicie... po tym jak zaślepiłem EGR i jak zrobiłem rozrząd i wymieniłem wąż od turba bo był dziurawy nie puszczał ani dymka i później nagle się zaczęło czarne... myślałem że to po wymianie rozrządu kat źle ustawiony czy coś ale wyszło że to wtrysk...
_________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Grzesio370 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Imię: Grzegorz
Wiek: 29
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-11-26, 19:40   

Witam, podobnie jak koledzy je również wyczyściłem dziś kolektor ssący. Nie był aż tak bardzo zawalony. Po demontażu Egr stwierdziłem że się nie rusza, wskrobałem ten syf i wypśukałem wd40. Nie wiem od jakiego czasu egr nie działał, teraz złorzyłem to wszystko i jeszcze nie zaślepiłem.
Jakie różnice powinienem zauważyć, jazdy prubnej jeszcze nie robiłem?
Ssący piaskowałem a później myłem benzyną ekstrakcyjną i trochę z benzyną wypływał drobny piasek, mam nadzieję że nic tam nie zostało .
Czy miał ktoś z Was podobne doświadczenia w tym temacie?
 
 
icemerc 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 99
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-11, 15:24   

ja jestem zdania, aby egr zaślepiać, a najlepij usunąc....
_________________
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: