Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4 2.5 tdi ] - EGR - zaślepiać czy czyscić ?
Autor Wiadomość
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-09-13, 12:08   

dokładnie nawet jak padnie sam sterujący to już bd kopcił jak szalony ja robiłem wtryski 2 lata temu tzn. końcówki bo lały a teraz jedna znowu leje chyba... i mam problem ze sterującym ale to w zimie chyba bd dopiero robił ale auto kopci niesamowicie... po tym jak zaślepiłem EGR i jak zrobiłem rozrząd i wymieniłem wąż od turba bo był dziurawy nie puszczał ani dymka i później nagle się zaczęło czarne... myślałem że to po wymianie rozrządu kat źle ustawiony czy coś ale wyszło że to wtrysk...
_________________
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Grzesio370 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Imię: Grzegorz
Wiek: 29
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 5
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-11-26, 19:40   

Witam, podobnie jak koledzy je również wyczyściłem dziś kolektor ssący. Nie był aż tak bardzo zawalony. Po demontażu Egr stwierdziłem że się nie rusza, wskrobałem ten syf i wypśukałem wd40. Nie wiem od jakiego czasu egr nie działał, teraz złorzyłem to wszystko i jeszcze nie zaślepiłem.
Jakie różnice powinienem zauważyć, jazdy prubnej jeszcze nie robiłem?
Ssący piaskowałem a później myłem benzyną ekstrakcyjną i trochę z benzyną wypływał drobny piasek, mam nadzieję że nic tam nie zostało .
Czy miał ktoś z Was podobne doświadczenia w tym temacie?
 
 
icemerc 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Damian
Wiek: 32
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 100
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-11, 14:24   

ja jestem zdania, aby egr zaślepiać, a najlepij usunąc....
_________________
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: