Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4 2.5 tdi ] - EGR - zaślepiać czy czyscić ?
Autor Wiadomość
4r3k 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 187
Skąd: Smołdziński Las
Wysłany: 2010-07-30, 17:44   

w fordach mondeo 1.8 TD jest to bardzo powszechny zabieg i praktycznie każdy kto ma trochę pojęcie o mechanice zaślepia sobie EGR
_________________
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-08-04, 00:38   

uszaty2222 napisał/a:
zaslepiasz na laczeniu z kolektorem
czyli tam gdzie żółta strzałka ??
_________________
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2010-08-04, 05:55   

tak tam gdzie zolta strzalka odkrecasz kolektor od zaworu wkladasz kawalek blachy z otworami na sruby skrecasz i git mozesz latac
_________________

 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-08-04, 18:35   

uszaty2222, dziękuje za info ;)
_________________
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2010-08-04, 21:16   

spoko luzik wiem to pomagam :mrgreen:
_________________

 
 
hasek 



Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Rafał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 232
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-08-08, 10:51   

temat o EGR, więc podzielę się tym co zastałem u siebie po rozebraniu ..


syfu nie było dużo, tylko z lekka ścianki oblepione, ale było to spowodowane raczej niedziałającym EGR'em ..


nocna kąpiel w ropie + karcher i wszystko wyglada tak ..


nie wiem jednak czy EGR teraz działa poprawnie - nagrzany silnik, w vag'u: BS, grupa 003, kanał 4 - mam 74,6%. orientuje się ktoś jak sprawdzić czy EGR działa?
_________________
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mike4u 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-13, 11:11   

wczoraj zaslepilem EGRa od strony kolektora i musze powiedziec ze troznica jest OGROMNA!!!! tzn jedynie taka ze nie kopci gdy zaczyna pzyspieszac :mrgreen: oprocz malej chmurki na 3 i 4 biegu... ale to przez lejace wtryski ktorymi sie zajme w przyszlym tygodniu ;-) zadnej roznicy w osiagach czy odglosach wydobywajacych sie spod maski nie zauwazylem... ale mam jeszcze pytanie czy powinienem rowniez zatkac wezyk podcisnienia czy wystarczy sama blaszka??
 
 
Valery 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-17, 12:03   

Lechu u mnie w 003 BS wartości EGR są na poziomie 50 % w czwartej kolumnie i nie skacze.
_________________

 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-28, 18:24   

owcy napisał/a:
pytanko jak zaślepić, tak jak na foto



[url=http://images38.foto...38d.jpg]Obrazek[/URL]


a jak założę jakąś śrubkę tylko do tego węża cienkiego na dole na próbę to bd ok ? bo ktoś tak pisał wcześniej tylko wtedy ten wąż jest odpięty luzem ? dobrze myślę ?
_________________
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
golob 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Wrocław/Chełm
Wysłany: 2010-09-29, 14:03   

Lipton napisał/a:

a jak założę jakąś śrubkę tylko do tego węża cienkiego na dole na próbę to bd ok ? bo ktoś tak pisał wcześniej tylko wtedy ten wąż jest odpięty luzem ? dobrze myślę ?


ja mam tak zrobione, wężyk zaślepiony śrubą i do tego przyczepiony opaską do innych wężyków żeby sobie nie latał, jest ok od roku
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 448
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-29, 22:32   

golob napisał/a:
ja mam tak zrobione, wężyk zaślepiony śrubą i do tego przyczepiony opaską do innych wężyków żeby sobie nie latał, jest ok od roku
zrobiłem dokładnie tak samo i w sumie to mniej dymi chyba... a po za tym nie ma żadnej różnicy
_________________
 
 
kamil138 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 216
Skąd: suwałki
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-10-01, 22:47   

widzę że koledzy się rozpisali troszkę więc mam taką prośbę, bardzo dużo posiadaczy a6 c4 boryka się z problemem zaworu EGR i zwracam się z prośbą ( sam też jestem ciekaw ) by ktoś założył temat w dziale "warsztat, czyli zrób to sam" temacik w stylu "EGR - czyszczenie / zaślepianie" lub coś w tym stylu, z foto oczywiście, ułatwiło by to życie wielu klubowiczom ;-)
_________________
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
FlySeba 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 72
Skąd: Poznań, Warszawa, Nasielsk
Wysłany: 2010-10-05, 20:44   

ja w poprzednią sobotę zaślepiłem EGR. Czytałem forum i się mocno zastanawiałem i się zastanawiałem...zastanawiałem...
Dałem pompę wtryskową do regeneracji w warszawie i pompiarz powiedział mi zaraz na wejściu żebym zaślepił EGR bo to nie potrzebne w tym silniku.
Po opuszczeniu warsztatu już autko odżyło, parę kucy powróciło i wyrwało do przodu. Zchęcony opisami tutaj i poleceniem pompiarza zaślepiłem EGR.
Wrażenia super. Auto mniej kopci, lepiej przyspiesza od zera i dodatkowo jest elastyczniejsze przy wyprzedzaniu.
Ja zaślepiłem i jestem zadowolony. Podobnie jak kolega golob jestem za zaślepianiem!
_________________
Usunieto pkt.29 regulaminu.
 
 
ziutekr 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 66
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2010-12-12, 21:38   

Ja odpowiem na tytułowe pytanie tak: zostawić w spokoju bo dziala jak należy.
jakby ktoś chcial czyścić to zapraszam tu
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2011-09-09, 15:11   

na moje to moze byc i egr i pompa i wtryski chociaz najbardziej obstawialbym wtrychy bo jak leje to kopci na czarno maksa wiem bo tez mi kopcil i to tak ze kazdy wiedzial ze jade <lol>
_________________

 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: