Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4 2.5 tdi ] - EGR - zaślepiać czy czyscić ?
Autor Wiadomość
4r3k 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 184
Skąd: Smołdziński Las
Wysłany: 2010-07-30, 17:44   

w fordach mondeo 1.8 TD jest to bardzo powszechny zabieg i praktycznie każdy kto ma trochę pojęcie o mechanice zaślepia sobie EGR
_________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 431
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-08-04, 00:38   

uszaty2222 napisał/a:
zaslepiasz na laczeniu z kolektorem
czyli tam gdzie żółta strzałka ??
_________________
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2010-08-04, 05:55   

tak tam gdzie zolta strzalka odkrecasz kolektor od zaworu wkladasz kawalek blachy z otworami na sruby skrecasz i git mozesz latac
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 431
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-08-04, 18:35   

uszaty2222, dziękuje za info ;)
_________________
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2010-08-04, 21:16   

spoko luzik wiem to pomagam :mrgreen:
_________________

 
 
hasek 



Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Rafał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 232
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-08-08, 10:51   

temat o EGR, więc podzielę się tym co zastałem u siebie po rozebraniu ..


syfu nie było dużo, tylko z lekka ścianki oblepione, ale było to spowodowane raczej niedziałającym EGR'em ..


nocna kąpiel w ropie + karcher i wszystko wyglada tak ..


nie wiem jednak czy EGR teraz działa poprawnie - nagrzany silnik, w vag'u: BS, grupa 003, kanał 4 - mam 74,6%. orientuje się ktoś jak sprawdzić czy EGR działa?
_________________
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mike4u 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 38
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-13, 11:11   

wczoraj zaslepilem EGRa od strony kolektora i musze powiedziec ze troznica jest OGROMNA!!!! tzn jedynie taka ze nie kopci gdy zaczyna pzyspieszac :mrgreen: oprocz malej chmurki na 3 i 4 biegu... ale to przez lejace wtryski ktorymi sie zajme w przyszlym tygodniu ;-) zadnej roznicy w osiagach czy odglosach wydobywajacych sie spod maski nie zauwazylem... ale mam jeszcze pytanie czy powinienem rowniez zatkac wezyk podcisnienia czy wystarczy sama blaszka??
 
 
Valery 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 103
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-17, 12:03   

Lechu u mnie w 003 BS wartości EGR są na poziomie 50 % w czwartej kolumnie i nie skacze.
_________________

 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 431
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-28, 18:24   

owcy napisał/a:
pytanko jak zaślepić, tak jak na foto



[url=http://images38.foto...38d.jpg]Obrazek[/URL]


a jak założę jakąś śrubkę tylko do tego węża cienkiego na dole na próbę to bd ok ? bo ktoś tak pisał wcześniej tylko wtedy ten wąż jest odpięty luzem ? dobrze myślę ?
_________________
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
golob 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 269
Skąd: Wrocław/Chełm
Wysłany: 2010-09-29, 14:03   

Lipton napisał/a:

a jak założę jakąś śrubkę tylko do tego węża cienkiego na dole na próbę to bd ok ? bo ktoś tak pisał wcześniej tylko wtedy ten wąż jest odpięty luzem ? dobrze myślę ?


ja mam tak zrobione, wężyk zaślepiony śrubą i do tego przyczepiony opaską do innych wężyków żeby sobie nie latał, jest ok od roku
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 431
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2010-09-29, 22:32   

golob napisał/a:
ja mam tak zrobione, wężyk zaślepiony śrubą i do tego przyczepiony opaską do innych wężyków żeby sobie nie latał, jest ok od roku
zrobiłem dokładnie tak samo i w sumie to mniej dymi chyba... a po za tym nie ma żadnej różnicy
_________________
 
 
kamil138 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 212
Skąd: suwałki
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-10-01, 22:47   

widzę że koledzy się rozpisali troszkę więc mam taką prośbę, bardzo dużo posiadaczy a6 c4 boryka się z problemem zaworu EGR i zwracam się z prośbą ( sam też jestem ciekaw ) by ktoś założył temat w dziale "warsztat, czyli zrób to sam" temacik w stylu "EGR - czyszczenie / zaślepianie" lub coś w tym stylu, z foto oczywiście, ułatwiło by to życie wielu klubowiczom ;-)
_________________
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA <cwaniak>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
FlySeba 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 71
Skąd: Poznań, Warszawa, Nasielsk
Wysłany: 2010-10-05, 20:44   

ja w poprzednią sobotę zaślepiłem EGR. Czytałem forum i się mocno zastanawiałem i się zastanawiałem...zastanawiałem...
Dałem pompę wtryskową do regeneracji w warszawie i pompiarz powiedział mi zaraz na wejściu żebym zaślepił EGR bo to nie potrzebne w tym silniku.
Po opuszczeniu warsztatu już autko odżyło, parę kucy powróciło i wyrwało do przodu. Zchęcony opisami tutaj i poleceniem pompiarza zaślepiłem EGR.
Wrażenia super. Auto mniej kopci, lepiej przyspiesza od zera i dodatkowo jest elastyczniejsze przy wyprzedzaniu.
Ja zaślepiłem i jestem zadowolony. Podobnie jak kolega golob jestem za zaślepianiem!
_________________
Usunieto pkt.29 regulaminu.
 
 
ziutekr 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Automat
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 66
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2010-12-12, 21:38   

Ja odpowiem na tytułowe pytanie tak: zostawić w spokoju bo dziala jak należy.
jakby ktoś chcial czyścić to zapraszam tu
 
 
uszaty2222 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 76
Skąd: poznań
Wysłany: 2011-09-09, 15:11   

na moje to moze byc i egr i pompa i wtryski chociaz najbardziej obstawialbym wtrychy bo jak leje to kopci na czarno maksa wiem bo tez mi kopcil i to tak ze kazdy wiedzial ze jade <lol>
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: