Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut serwis maglownica audi a6 felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
MAK LPG
Maglownica Audi
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
a6 AFB nierówna praca silnia
Autor Wiadomość
Emuss 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Szymek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-09-02, 07:20   a6 AFB nierówna praca silnia

Witam.
Po wymianie rozrządu kompletnego z termostatem plus wymiana obudowy uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu z powodu złego gwintu dla prawej rolki (prawdopodobnie kiedyś ktoś go przeciągnął ) i jeszcze wymiana wszystkich przelewów. Auto przed tymi wymianami odpalało na dotyk bez żadnych problemów po tych zabiegach na postoju czuć delikatne drgania nierówna praca silnika nieznacznie ale odczuwalne to jest więc coś jest nie tak na zimnym odpala od razu ale gdy osiągnie temperaturę trzeba go trochę pochłeptać. Pytanie czy ktoś się już z czymś takim spotkał ?? co trzeba obadać ?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 540
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2014-09-02, 11:34   

rozrząd źle złożony
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
Emuss 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Szymek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-09-02, 19:30   

da się źle złożyć ? spadku osiągów nie ma był błąd 575 i odczucie że pali więcej
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 540
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2014-09-03, 06:38   

da się źle złożyć ale jak masz ten błąd to nie będzie rozrząd. sprawdź suwak w gruszce powinien się przesuwać o ok 1,5 - 2 cm gdy dodajesz gazu. Powstawiaj mu troszkę i obserwuj suwak, jeśli chodzi mniej spróbuj wd40 walnąć parę strzałów zanim wymienisz. Nie wymieniaj n75 dopóki tego nie sprawdzisz. Aha sprawdź wąż podciśnieniowy wchodzący do gruszki czy nie jest załamany ( bo lubią to robić )
Przepływka też może być, choć powinno coś pokazać na kompie jeśli nie było kasowane.
Turbinkę do czyszczenia rozbierał bym w ostatniej czynności.
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
Emuss 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Szymek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-09-03, 17:53   

rozrząd był na blokadach i u mechanika z doświadczeniem ale człowiek zawsze się może pomylić. był błąd 575 ale go skasowałem nie pojawił się gdy auto pracowało na postoju być może w trasie pod obciążeniem znów się pojawił na chwile obecną nie wiem ale nierówna praca i ciężkie odpalanie na rozgrzanym silniku nie znikają sprawdziłem suwak na gruszce działa wężyk też wydaje się OK
 
 
atlas1977 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Adam
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 540
Skąd: 3Miasto
Wysłany: 2014-09-04, 08:40   

wiesz...nie chcę wróżyć z fusów bo trochę ciężko coś Tobie doradzić, prawdopodobnie mechanik się nie pomylił ale jak sam stwierdziłeś...nie ma nieomylnych a wystarczy odrobinkę auto przesunąć na kołach w trakcie zakładania paska i dupa...może wróć do mechaniora niech sprawdzi :) Zrób logi i sprawdź vagiem parametry..
_________________
było 80 1.6 1988, 100 C4 2.3 1991 A6 C5 1.8t, Audi S4 B6 4.2, S6 C5 4.2
jest A6 C5 2.4 pb/lpg BDV 2002
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Emuss 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Szymek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2014-09-04, 17:34   

mechanik to dobry mój znajomy temat świeży bo 2 tygodnie temu była wymiana ja jestem zarobiony i nie mam kiedy podjechać na obecną chwilę badam w sieci co to może być bo jak wiadomo z 2.5 są różne historie co do VAG i logów jestem zielony czy ktoś jest z Lubuskiego by mi pomóc :D ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: