Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
3,0TFSI A6/A6Allroad C7 (2012-)
Autor Wiadomość
jacobA6 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Janusz
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2015-04-08, 20:21   3,0TFSI A6/A6Allroad C7 (2012-)

Proszę o opinię na temat awaryjności jednostki 3,0TFSI w modelu A6/A6 Allroad. Mam nadzieję że znajdzie się jakiś użytkownik autka z tym silnikiem
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 62
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2015-04-14, 22:50   

Silniki maja bardzo dobra opinie, nie slyszalem o zadnej "typowej" przypadlosci czy tez jakiejs wadzie. Kiedys gdzies czytalem ze w przedliftowych s4 zdazaly sie przypadki duzego apatytu na olej.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
Zwyrol 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Automat
Imię: Jędrzej
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 49
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-05-05, 18:36   

To i ja się podłączę:

Ponieważ za rok-dwa planuję zmianę budy z A6 C6 na najprawdopodobniej A7 (będą w przystępniejszej cenie), jestem ciekaw jak wygląda awaryjność 3.0 TFSI w wersjach po 2010 r. przy przebiegach rzędu 150 - 200 tys. km. Czy to prawda że pierwsze roczniki silnika miały problemy z nagarem i turbinami? Wychodzą jakieś inne felery?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 62
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2016-07-16, 11:04   

W 3.0 TFSI nie ma turbin jest kompresor, pierwsze roczniki ale jeszcze w A6 C6 mialy problem z przegrzewajacym sie kompresorem ale bardz oszybko ten problem wyeliminowano, z nagarem nie ma w tych silnikach problemu zreszta jak w wiekszosci doladowanych silnikow z uwagi na wlasnie doladowanie ktore uniemozliwia czy tez bardzo utrudnia odkladanie sie nagaru ( nie mowie ze nie ma go wcale ale sa ta ilosci znikome w porownaniu do silnikow wolnossacych a z uwagi ze przeplyw jest wymuszany przez turbo/kompresr nawet odlozenia sie jakiejs tam ilosci nie powoduje znacznych spadkow mocy ). Zdarzaly sie przypadki nadmiernego zuzycia oleju ale podobno poradzono sobie z tym i w pozniejszych egzemplarzach juz sie o tym nie slyszy. Jedyna "znana" przypadloscia jest za szybkie wypalanie sie katalizatorow ale to tez nie jest zbyt czeste.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
valdo 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Waldek
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 2016-07-29, 10:24   

Mam i za kierownicą cieszę się jak dziecko z revo stage1 osiagi v8 a oszczędności spore na całym baku nie pali wiecwj niż 13.5l/100km <hura>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: