Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.8-sprawdzenie ustawienia rozrządu
Autor Wiadomość
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-04, 11:44   2.8-sprawdzenie ustawienia rozrządu

Witam.
czy jest możliwość sprawdzenia ustawienia rozrządu vcds-em? Jeśli tak to gdzie, w jakich blokach i na co patrzeć?Były wymieniane w silniku napinacze łańcuchów, łańcuchy kompletny rozrząd, separator odmy plus uszczelnianie silnika. Po tej naprawie auto nie ma mocy i telepie budą jakby nie chodził na wszystkie cylindry
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 15:35   

Podaj więcej szczegółów - kod silnika i rok auta.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-04, 15:42   

Silnik AMX 193 KM, rok 2002.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 15:48   

W 2002r. nie było już 2.8
090, 093 - rozrząd
026, 027 - napięcie na stukowcach
032, 033 - korekty sond
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-04, 15:55   

Gosia, to Passat zapomniałem dodać....
Na co mam zwrócić uwagę tych blokach?
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 15:59   

Nie wiem jaki sterownik jest w pasku, ale raczej powinno być to samo co w C5.
Na wartości. Zrób logi, podeślij je tutaj ;)
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-04, 16:06   

Powinno być na ciepłym? Bo nie chcę żeby chodziło dłużej niż to jest konieczne
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 16:07   

Teoretycznie temperatura płynu chłodniczego powinna być minimum 80 stopni.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-04, 16:25   

Oki, dzięki Gosia, postaram się zrobić logi wieczorem i je tu wrzucę <okok>
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-04, 16:31   

Ok <okok> Jeśli okaże się, że ma starszy sterownik to
rozrząd nie będzie w grupach 090, 093 tylko 026, 027.
napięcie na stukowcach od 012 do 018
korekty wtedy w grupach od 006 do 009 (nie pamiętam które dokładnie)
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-05, 08:56   

oto logi:

http://vaglog.pl/log_257156.html
http://vaglog.pl/log_257157.html
http://vaglog.pl/log_257158.html

a dodatkowo to:

Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:22:23:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:22:15 Grupa 032
3.2 % Lambda
0.0 % Lambda
-2.8 % Lambda
0.0 % Lambda

08:22:15 Grupa 033
-0.8 % Lambda
0.370 V Napięcie
-3.1 % Lambda
0.730 V Napięcie


Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:24:01:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:23:49 Grupa 090
720 /min Obroty silnika
st.wałka WYŁ.
0.0*KW Stab.b.jałowego
0.0*KW Stab.b.jałowego

08:23:49 Grupa 093
680 /min Obroty silnika
19.5 % Obciążenie
-4.0*KW Stab.b.jałowego
-2.0*KW Stab.b.jałowego


Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:20:51:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:20:27 Grupa 026
1.287 V Napięcie
1.287 V Napięcie
1.170 V Napięcie
1.170 V Napięcie

08:20:27 Grupa 027
1.287 V Napięcie
1.170 V Napięcie
Bity binarnie
Bity binarnie
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-05, 11:11   

Rozrząd w porządku, napięcie na stukowcach też. Korekty trochę rozjechane między głowicami, ale nie jest najgorzej.

Trzeba by jeszcze sprawdzić wypadanie zapłonów, ale nie pamiętam w której grupie to jest <uoee>
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-05, 12:19   

Dodatkowo wypluło takie błędy :
1.17831 zespół 1. Ukł doprowadzania wtórnego powietrza, P1423 35-10 za mały przepływ sporadyczny
2. Zespół 2- j/w
3. 16730 czujnik położenia wałka rozrządu P0346 35-00 niezrozumiały sygnał
4. 16684 wypadanie zapłonu P0300 na wielu cylindrach
5. 16688 cylinder 4 wypadanie zapłonu
6. 16690 cylinder 6 j/w
7. 16689 cylinder 5 j/w

Po skasowaniu został czujnik położenia wałka rozrządu
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 144 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 4025
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-04-05, 13:13   

Pierwsze dwa błędy pochodzą od SAI (wiele aut akurat z tym układem ma problem). Czujnik położenia wałka, albo uwalony albo coś z kabelkami (znając życie czujnik trafiony).
Jako, że problem z wypadaniem zapłonów jest na tej samej głowicy na której jest problem z czujnikiem proponowałabym od niego zacząć.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
krzysiek-lex 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Krzysiek
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 815
Skąd: Słupsk,Bytów i okolice
Wysłany: 2016-04-05, 13:42   

Tak też myślałem.
Co do czujnika to stawiam na wtyczkę bo przed postawieniem do mechanika było ok.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: