Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 v6 Ustawienie rozrządu
Autor Wiadomość
manfredjg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALF
Imię: manfred
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 73
Skąd: jelonka
Wysłany: 2015-08-26, 21:53   

Witam!
Moje pytanie ,czy można założyć blokadę na motyle i zluzować koła na wałkach bez rozbierania całego przodu i luzowania rozrządu ?
W 093 mam -4 , 1
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2117
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-08-28, 13:20   

A jaki jest sens robienia jednego bez drugiego? Co chcesz osiągnąć luzując kółka, nie luzując napinacza?
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
prz3mo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 18
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-03, 18:20   

Cześć. Kupiłem a6 c5 2.4 170km. W bloku 93 pokazuje -1 i -8 auto delikatnie faluje w zakresie +/- 20 obrotów. Wymienione świece na NGK oraz przewody na bremi oraz brak błędów silnika. Prawdopodobna przyczyna falowania to źle ustawiony rozrząd? Co jeszcze pomierzyć VAGiem?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3945
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-07-03, 21:12   

Może to być wina źle ustawionego rozrządu. Zrób loga 032+033
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
prz3mo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 18
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-05, 09:10   

Zrobiłem logi statyczne grupy 32 i 33 oto wyniki http://vaglog.pl/log_269289.html oraz http://vaglog.pl/log_269284.html oraz grupy 1 http://vaglog.pl/log_269290.html gdzie jest pokazane falowanie obrotów.
 
 
manfredjg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALF
Imię: manfred
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 73
Skąd: jelonka
Wysłany: 2016-07-07, 07:48   

wg mnie całkiem nieźle to wygląda ,korekty ok .
1-sprawdził bym w grupie 002 mase pow.
2- adaptacje przepustnicy
ps. jakim programem i jakim interface działasz ,bo o ile pamiętam to był jakiś myk ze niektóre programy pokazują blednę wskazania bloku 93 .... vag3.11 pracuje wzorowo
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
prz3mo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 18
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-07, 09:23   

manfredjg sprawdzałem na postoju wynosi 3,9 g/s więc niby w normie, będę musiał zrobić logi dynamiczne aby dokładnie sprawdzić. Pomiary robiłem VAG 311.2, przepustnicę adaptować bez czyszczenia? Jeszcze umówiony jestem na poniedziałek na wymianę złączek elastycznych "plecionek" ponieważ przed lewym katem słychać przedmuchy a przed prawym jest jeszcze oryginalna harmonijka oraz puszcza na łączeniach za katami.
 
 
manfredjg 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALF
Imię: manfred
Dołączył: 05 Lip 2012
Posty: 73
Skąd: jelonka
Wysłany: 2016-07-07, 09:45   

Adaptacja celem szybkiego sprawdzenia to 1min , rozrząd masz do ustawienia ,na falowanie ma jeszcze wpływ stan przewodów podciśnienia chyba 3.2mm u mnie wszystkie poszły do wymiany
ps. inst LPG nie ma?
 
 
DaMaGe 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: MATEUSZ
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: BĘDZIN
Wysłany: 2016-07-07, 11:41   

panowie, pytanie:
pacjent 2,4 ALF PB+LPG
logi statyczne robione na PB: http://vaglog.pl/log_269558.html

delikatnie mi faluje ( 680-720 na VAGu ), czy wszystko OK z ustawieniem rozrządu i tymi nastawnikami ?? dopiero zaczynam przygodę z V6 więc proszę o wyrozumiałość :)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
prz3mo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 18
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-07, 16:19   

manfredjg auto bez gazu, chcę wszystko zrobić na cito aby właśnie LPG założyć. Przeprowadziłem adaptację i bez zmian, długa odma wymieniona. Wymienię przewody podciśnienia oraz filtr paliwa i oczywiście zrobię tłumiki bo słychać jak powietrze "świszczy" i lekkie WRC :) się zrobiło i dam znać co i jak.
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3945
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-07-07, 17:39   

prz3mo, Zrób teraz w pierwszej kolejności wydech. W aucie wolnossącym ma duży wpływ na prawidłową pracę silnika.
DaMaGe, Nastawniki sprawdza się w logach dynamicznych. Ustawienie rozrządu do poprawy.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
DaMaGe 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: MATEUSZ
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 14
Skąd: BĘDZIN
Wysłany: 2016-07-07, 22:01   

Mazdomania napisał/a:
prz3mo, Zrób teraz w pierwszej kolejności wydech. W aucie wolnossącym ma duży wpływ na prawidłową pracę silnika.
DaMaGe, Nastawniki sprawdza się w logach dynamicznych. Ustawienie rozrządu do poprawy.


ile może 'wołać' warsztat za poprawne ustawienie rozrządu ??
mam rozumieć chodzi o rozbieżność w grupie 093 ??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3945
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-07-08, 10:53   

Dzwoń i pytaj. Każdy mechanik ma inne stawki. Ja zapłaciłam 300zł, a kolega 800zł.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
prz3mo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 18
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2016-07-11, 10:42   

Zrobiłem logi dynamiczne grupy 002 http://vaglog.pl/log_270204.html oraz 002, 032, 033 razem http://vaglog.pl/log_270202.html wyglądają na ok? Czekam aż spec od tłumików wyzdrowieje a do tego czasu wyczyszczę przepustnicę.
 
 
Mazdomania 



Model: S6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ANK
Imię: Małgorzata
Pomogła: 142 razy
Wiek: 27
Dołączyła: 06 Sie 2013
Posty: 3945
Skąd: Łęczna/Puławy
Wysłany: 2016-07-11, 12:41   

W logach wygląda ok. także w pierwszej kolejności zrób porządek z wydechem.
_________________
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi, a Moderator - to przecież też człowiek ;)

Pozdrawiam, Gosia ;)
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: