Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 TFSI trzęsie na postoju, wypadające zapłony + check eng.
Autor Wiadomość
vagTDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPJ
Imię: Bartek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 183
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2016-11-28, 15:58   2.0 TFSI trzęsie na postoju, wypadające zapłony + check eng.

Czy ktoś z Was miał podobny problem??

Na 2 cylindrze non stop wypadają zapłony, cewka 2 została zamieniona z 4 i błąd wypadających zapłonów nadal został na 2 cylindrze. Dodatkowo od kilku dni zapala się check engine - komp pokazuje błąd p2187 (008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent)
Po skasowaniu błędu chwilę trzęsie silnikiem i wraca do normy aż przejadę 20-40km i znowu zapala się kontrolka (moc jest w normie, można normalnie śmigać). Na innych forach spotkałem się z przypadkiem uszkodzonej odmy - planowałem już ją wcześniej wymienić, ale nie było czasu. Czy ktoś może potwierdzić, że wymiana odmy u kogoś rozwiązała problem?
_________________
243KM & 320NM
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sarrazin 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Imię: Jarek
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-30, 16:36   

vagTDI, wymieniałem niedawno odmę w silniku CNDB, nie wiem czy był problem z zapłonami ale świeciła mi się kontrolka silnika, telepało na wolnych obrotach i wahania były w okolicach 300 obrotów na minutę. Po wymianie odmy wszystko ustąpiło. Jednakże tester diagnostyczny w ASO od razu wskazał na odmę - odpowietrzenie skrzyni korbowej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: