Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 ABK LPG] Brak mocy
Autor Wiadomość
PieterB 



Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABK
Imię: Piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 08 Mar 2015
Posty: 166
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-08-05, 20:01   

pablosz napisał/a:
Czemu problem spadku mocy nie występuje przy odpiętym czujniku?
czujnik może powodować problemy ale przy odpiętym silnik dostaje więcej paliwa więc siłą rzeczy tej mocy coś tam zyskasz do pewnego stopnia dopóki nie zaleje całkiem silnika

czujnik taką powinien mieć rezystancję
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω

Z mojego doświadczenia a ABK wynika że 90% powodów baku mocy w tym silniku jest przez jest źle ustawiony rozrząd i zapłon i uszkodzoną sondę. Oczywiście pomijam tu słabe ciśnienie w cylindrach itp.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pablosz


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 18
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2017-08-08, 11:17   

Czujnik podaje prawidłową rezystancję.

Dziś odpiąłem złącze (czarne) umiejscowione przy przy karoserii od strony pasażera. Obok jest zielone złącze. Przewód od złącza idzie w kierunku tłumików, więc zakładam że to od sondy lambda. (:

No i samochodzik znów jeździ prawidłowo. Żadnych spadków mocy.
No i komputer mechanika wskazywał błąd sondy lambda, więc to może sonda.

I tak się jeszcze zastanawiam, bo tłumik mi się od środka zaczyna sypać, może to jest powód, że sonda szwankuje szczególnie po odpaleniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: