Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
1.8t AEB po wymianie turbiny
Autor Wiadomość
Shaman4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Łowicz, Kutno
Wysłany: 2017-05-14, 21:14   1.8t AEB po wymianie turbiny

Witam

Kilka dni temu wrzuciłem nowa turbinę po regeneracji i auto od 2000-2500 szarpało lekko na PB i LPG
Wymieniłem świece na stare, cewki na inne, przeczyściłem zawór chyba N75 i ten powyżej czarny z plastyku. I to samo.
Musiałem coś ruszyć bo wszystko wróciło do normy, może coś nie łączyło.
Ale i tak bym prosiło ocenę logów czy wszystko okey, tym bardziej ze za jakiś czas będę chciał jechać na witaminkę.

Zawór DV zastąpiony hybryda, DP zamiast katalizatora.

Logi robiłem sugerując się znalezionymi informacjami na forum,jeśli jeszcze byłyby jakieś potrzebne proszę o info

Logi statyczne:

PB
http://vaglog.pl/log-002_007_S2GrV.html
http://vaglog.pl/log-003_008_7tAW8G.html
http://vaglog.pl/log-001_004_o2Py50.html
http://vaglog.pl/log-011_013_UZ6J1Q.html

LPG
http://vaglog.pl/log-003_008_0K7c0bB.html
http://vaglog.pl/log-002_007_xXHiw5q.html
http://vaglog.pl/log-001_004_4tIev.html
http://vaglog.pl/log-011_013_5391kU.html

Logi dynamiczne:

PB
http://vaglog.pl/log-002_007_7CU810n.html
http://vaglog.pl/log-003_025_2LAaN9.html
http://vaglog.pl/log-010_011_wreVu15.html
http://vaglog.pl/log-013_004_008_2qKyE8.html

LPG
http://vaglog.pl/log-002_007_3iO7Mw.html
http://vaglog.pl/log-003_025_4u6Wa.html
http://vaglog.pl/log-008_004_ALB4vQ.html
http://vaglog.pl/log-010_011_2WmX96A.html
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-05-16, 09:25   

Na moje oko to bardzo ładne logi.
 
 
Shaman4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Łowicz, Kutno
Wysłany: 2017-05-16, 10:11   

Pierwszy raz robiłem logi i nie wiem czy dobrze.
Chciałem zrobić 115 i 118 ale nie wchodziło a później doczytałem że AEB nie ma czujnika cisnienia.
Ale mam wskaźnik i turbo dmucha 0.6 bar

Czyli nie ma przeciwwskazań na virusa, nie ma jakiegoś problemu z zapłonem itd
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-05-17, 09:38   

Super znawcą nie jestem, ale nie widzę nic co by mogło martwić.
Logi są zrobione w porządku. Upierdliwy przyczepi się że logi nie powinny pokazywać hamowania silnikiem (spadku obrotów). Niektóre logi są zbędne, nic nie wnoszą. Również ktoś upierdliwy powie że nie skasowałeś błędów zaraz przed logiem. Pewnie kasowałeś ale to się nie robi parę km przed tylko "minutę" przed logiem.
Zapłon może nie jest idealny, coś tam stuka puka na Pb, trzeba by porównać z LPG (nie ma 013 dynamicznego na LPG), bo może to tylko kwestia starej benzyny w baku. Chodzi o grupę 013 dynamicznie. Ideał to same 0. VW dopuszcza nawet 9. Ale "na internetach" jest przekonanie że tak więcej niż 3 nie powinno być. Masz 3 więc bym nie panikował.
Turbo masz w 025 i na tyle na ile da się z niej ocenić jest bardzo ładnie.
W 002 czasy, co prawda nie wiem jakie powinny być idealnie ale na pewno nie ma petlenia i martwiłbym się gdyby były powyżej 18. Przepływ nawet chyba minimalnie za wysoki jak na serie. W 007 przez całą drogę jest na bogato. Jest tu zwykła sonda więc więcej na temat mieszanki się nie da powiedzieć.
jak podasz mail na PW to Ci podeśle bloki pomiarowe do AGU, niby nie AEB ale to będzie to samo. To sobie jeszcze sam poczytasz.
Pojeździj trochę bez kasowania błędów (50km) i zobacz co pokaże grupa 008 (nie trzeba logu wystarczy wiedzieć jakie wartości tam są) ale powinno być nawet lepiej niż z fabryki.
Log 011 jeśli po gazowaniu wcisnąłeś sprzęgło to wrzuć sobie do programu KPOWER i będziesz miał minihamownie ;)
 
 
Shaman4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sie 2013
Posty: 30
Skąd: Łowicz, Kutno
Wysłany: 2017-05-17, 21:18   

Dzięki wielkie. <lol>
Poszedł priv
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-05-18, 11:11   

Bloki poszły na mail.
Do kpower jest potrzebne (z tego co pamiętam)
-masa całkowita auta (auto+ty+lpg+paliwo+itp pi razy drzwi)
-ciśnienie atmosferyczne (wystarczy z pogody np. meteo.pl)
-log z grup (obojętne jakich) w których są RPM i prędkość
-log dynamiczny: 3ci bieg, od niskich obrotów do odcinki a potem wciśnięcie sprzegła i dalej chwila logowania (od obrotów na których zaczniesz i skończysz program wyrysuje wykres, wciśnięcie sprzęgła jest po to aby program określił opór stawiany przez pojazd, jeśli pojazd po prostu zwlania hamując silniku wykres będzie przekłamany, dojdzie Ci sporo koników)
-najlepiej idealnie prosta droga, bez zakrętów górek, dołków
Gotowe logi wrzucasz do programu i otrzymujesz wyres. Nie da się go zapisać ale da się zobić screena.
Oczywiście jak Ci tam ucieknie 1 czy 5 koni to się nie przejmuj bo jakaś granica błędu musi być ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: