Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: 0x4B25A
2015-01-22, 11:14
1.8 T AWT Passat B5FL 2001
Autor Wiadomość
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 10:20   1.8 T AWT Passat B5FL 2001

Witam!
Mam na imię Piotr i szukam pomocy;)
Co prawda to nie Audi. Pacjent to Passat B5FL 2001 rok 1.8t AWT Variant manual.
Problem to duże spalanie ok 10.5l/100km w trasie przy 100-110km/h - mało dynamicznie.
W samochodzie wymieniłem pompę paliwa na nową VEMO (ciśnienie przy teście pod obciążeniem 4,5 bara do odcięcia i nie spada). Świece nowe NGK. Wymienione wszystkie filtry. Brak wypadających zapłonów. Nowy ori regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Wczoraj wymieniłem zawór powietrza wtórnego z tyłu głowicy wraz z łączeniami i opaskami.
Wyrzuciłem katalizator i wspawałem rurę. Z wydechu czuć niespalone paliwo. Pierwsza sonda NGK wymieniona niecały rok temu. Druga wyłączona programowo(choć w tej chwili wgrałem oryginalny program w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i tak jeżdżę)
Oto co się dzieje na wolnych obrotach:
http://vaglog.pl/log_200928.html
Przepływkę wymieniłem na ori używkę i teraz mierzy lepiej (ale czy na pewno?). Do odcinki:
http://vaglog.pl/log_200929.html
Przejazd w koło komina:
http://vaglog.pl/log_200930.html

Dolot jest szczelny. Przy teście szczelności jedyna droga ucieczki to bagnet. Zatykam palcem i przewody twardnieją.

Proszę o wszelkie sugestie bo nie znalazłem podobnego tematu na forum passata ani audi :( Dziękuje serdecznie za dużą pomoc forumowiczom z forum passata;)
Dzięki

P.S.
Silnik jest po remoncie góry bo wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Nowe uszczelki, rozrząd i planowanie głowicy. Zalany olejem MOTUL 8100 X-CESS 5W40.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2092
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-01-22, 12:55   

Podrzuć log dynamiczny 118, ew. 115
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 13:04   

http://vaglog.pl/log_198139.html
Z przed 20 dni, ale są ;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
metyoo 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Mateusz
Pomógł: 47 razy
Wiek: 34
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 2092
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-01-22, 13:24   

Zapach niespalonego paliwa może być po części efektem braku katalizatora.
Logi wyglądają OK. Rozumiem, ze auto tylko na benzynie pomyka?
_________________
AUDI, VIDE, SILE

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF Piszę poprawnie po polsku
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 13:27   

Tak tylko na PB.
I jest dość żwawe.
Skąd takie skoki korekty lamdy w kanale 33? I przy jeździe i co gorsza na postoju?
Niecały rok temu wsadziłem nową NGK.
Jakiej używki szukać dla sprawdzenia? Jakie nr i ile biegunów?
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2015-01-22, 18:39   

Warto sprawdzić wskazania czujnika temp g62 i do sprawdzenia wszystkie podciśnienia pod kątem szczelności jak i zawór dv.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 21:05   

Zawór dv mam nowy ori - pol roku.
Gdzie sprawdzić zawór g62?
Jak sprawdzam szczelność(zgodnie z tym: http://www.a4mods.com/ind...tml&category=5) to ciśnienie ucieka jedynie przez bagnet. Zatkam palcem i nic nie syczy.
Gdzie jeszcze sprawdzać szczelność?
Na dodatek coś takiego
http://zapodaj.net/7524576ce774b.jpg.html
http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html
Co dalej ? Jakieś sugestie koledzy?
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2015-01-22, 21:26   

Fejb napisał/a:
Gdzie sprawdzić zawór g62?

Nie zawór tylko czujnik temperatury płynu chłodzącego. Trzeba sprawdzić jakie wartości podaje gdy silnik wystudzony i w trakcie nagrzania. Możesz sprawdzić jego wskazania w grupach 004, 006 silnika. Czy po wystudzeniu będzie pokrywał się z temp otoczenia a po nagrzaniu silnika około 90 stopni.
Fejb napisał/a:
Gdzie jeszcze sprawdzać szczelność?

Wszystkie podciśnienia, czy nie ma jakichś przetarć lub spróchniałych przewodów z układem sai włącznie gdyż jest razem połączony.
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 22:23   

Ok zastosuję się;)
A co z tym fantem? http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html skąd te błędy na czerwono?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
DCC 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARS
Imię: Dawid
Wiek: 30
Dołączył: 08 Sty 2015
Posty: 52
Skąd: Czerwonak
Wysłany: 2015-01-22, 22:27   

robiłeś już ten test szczelności??
_________________
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Car/558007140883770

było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-22, 22:32   

Robiłem ten test http://www.a4mods.com/ind...tml&category=5 już kilka razy. Jak zatkam palcem bagnet to przewodu pęcznieją więc jest szczelnie.
Co sądzicie o pierwszej sondzie? Dobrze działa czy nie? Podmieniać na próbę? Sonda ma niecały rok NGK.
Dziś byłem w trasie i n każdym skrzyżowaniu czuć niespalone paliwo;/ Ostatnio sprawdzałem wydech zatykając końcówki tłumika i nic nigdzie nie uciekało.
Korekty z grupy 32 po trasie ~200km.
http://zapodaj.net/9e287c5240fb0.jpg.html

Czyli jak rozumiem przez układ SAI może być zaciągane lewe powietrze przez co sonda może wariować i robić korekty na + ?
 
 
schiller 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Peter
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 779
Skąd: Hessen
Wysłany: 2015-01-22, 23:16   

Co pokazuje czujnik temp.?
_________________
Mody

zrobione:
chip (162 g/s), tip, wentylowane nadkole kulera, CLH i DRL na LEDach w halo, PDC, ori chromowane nakladki na koncowki wydechu z C7, bluetooth i mp3 usb w radiu symphony2, ori lampki rejestracji LED z A5, inteligentne kierunki, tylna wycieraczka areo z tourana, ori rolety przeciwsloneczne, galka s-line, navi RNS-D, Heble 312

do zrobienia:
oswietlenie wnetrza LED, ... cos sie jeszcze wymysli
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-23, 07:59   

http://vaglog.pl/log_201121.html
Coś długo wchodzi na 90 stopni, których nie osiąga.
W chwili gdy pokazuje 70 to na zegarach jest już 90. Czekałem i czekałem i nie idzie do góry.
Auto stało w garażu, w którym było 6 stopni po nocy.
Jak to wygląda?
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2015-01-23, 15:08   

Fejb napisał/a:
W chwili gdy pokazuje 70 to na zegarach jest już 90. Czekałem i czekałem i nie idzie do góry.

Trzeba go wymienić gdyż do ecu idzie błędna wartość i dolewa
 
 
Fejb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 18
Skąd: Bytów
Wysłany: 2015-01-23, 16:40   

Na jakiej podstawie to stwierdzasz ?:)
Za długo się grzeje wg czujnika? Rozumiem, że 3 kolumna w bloku 4 pokazuje temp cieczy? A 4 kolumna powietrze w dolocie?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: