Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BRE 2.0 140 KM] Czy mam pękniętą głowicę?
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1738
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-08, 22:11   

Dla mnie wtryski wszystkie do wymiany <uoee> .
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 53
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-08, 22:19   

Maciek1995 napisał/a:
Skoro masz wykluczoną uszczelkę to wycieki i chłodnica spalin do sprawdzenia,oleju w zbiorniczku nie masz więc chłodnica oleju wykluczona. Nagrzewnica tez nie cieknie ?

[ Dodano: 2017-01-08, 22:08 ]
Tylko nie zmieniaj uszczelki pod kolektorem ssącym :) bo to będzie mistrzostwo świata


Czemu mistrzostwo świata??

[ Dodano: 2017-01-08, 22:21 ]
mat1324 napisał/a:
Dla mnie wtryski wszystkie do wymiany <uoee> .


Poważnie?? Jaki jest koszt regeneracji wtrysków bo nowe to jakaś masakra spewnością. Tak jak wspominałem wcześniej 3 wtrysk mocno wariował jak podłączyło się pod VAG. Jak długo można tak jeździć?? Czy lepiej od razu działać?
 
 
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-08, 22:29   

A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cię :) ewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo

[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 53
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-08, 22:35   

Maciek1995 napisał/a:
A co może mieć wspólnego uszczelka pod kolektorem ssącym z wyciekiem płynu chłodniczego proszę Cię :) ewentualnie sprawdź może coś Ci się rozszczelniło pod osłona podszybia tą plastikową.
I kolejna pewna diagnoza "wtryski do wymiany" słuchaj takich porad:D
Najpierw DIAGNOZA porządna diagnoza później ewentualne naprawy czy wymiany a nie wymiana podzespołów na ślepo

[ Dodano: 2017-01-08, 22:31 ]
Ale w sumie Twój wybór jak lubisz kasę wydawać na niesprawdzone diagnozy to ruszaj do dzieła


Ja się nie znam, Dlatego pytam się osób na forum co ewentualnie mogło by być uszkodzone. Bo jak pojadę do warsztatu połowe auta mi wymienią i nieźle właśnie za to zapłacę. A uważam, że to nie jest normalne aby tak kopcił
 
 
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-08, 23:52   

Wiec albo kup interfejs i sprawdź dawki wtrysków jak pracują albo oddaj auto do jakiegoś ogarniętego gościa co wie co robi i nie słuchaj takich porad jak powyżej "wymień wszystkie wtryski" bo Cię zrujnują finansowo :) podstawa to trafna diagnoza bo wymienić to potrafi każdy
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1738
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-09, 00:22   

Nie spojrzałem na opis auta wielebnego81. Przecież on nie ma wtrysków, tylko pompowtryski <uoee> .
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 53
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-09, 07:06   

Maciek1995 napisał/a:
Wiec albo kup interfejs i sprawdź dawki wtrysków jak pracują albo oddaj auto do jakiegoś ogarniętego gościa co wie co robi i nie słuchaj takich porad jak powyżej "wymień wszystkie wtryski" bo Cię zrujnują finansowo :) podstawa to trafna diagnoza bo wymienić to potrafi każdy


Kolego z jakimi kosztami powinienem sie liczyć? Czemu wszystkie pompowtryskiwacze a nie np jeden wadliwy
 
 
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-09, 12:07   

Interfejs to grosze a o wtryskach narazie nie myśl najpierw wszystko trzeba sprawdzić
 
 
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 53
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-10, 06:38   

Auto zostało podłączone pod VCSD i komputer pokazał, że na 3 pompowtrysku coś szaleje a pierwszy pompowtrysk stars się korygować ten trzeci. Mechanik powiedział, że nam je do roboty. Dlatego moje zapytanie jaki jest koszt robocizny i regeneracji pompowtrysków. Czy założenie nowych to droga sprawa. Dlaczego powinno się wszystkie wymienić czy zregenerować a nie pojedyńcze błędnie działające sztuki. Z góry dziękuje za odpowiedzi

[ Dodano: 2017-01-11, 22:23 ]
Czy naprawdę nikt z Forumowiczów, nie może mi powiedzieć jakie są teoretyczne kwoty regeneracji pompowtryskiwaczy i dlaczego powinno sie wszystkie regenerować??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-11, 23:13   

Kwoty regeneracji nie znam bo nie robiłem tego u siebie w aucie ale jeżeli miałbym taka usterkę to regenerował bym jeden uszkodzony wtryskiwacz chyba ze reszta wtryskiwaczy miałaby duże odchyłki wtedy zrobił bym 4 wiec wybór należy do Ciebie
 
 
wielebny81 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BRE
Imię: Dawid
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 53
Skąd: Opole
Wysłany: 2017-01-11, 23:48   

Maciek1995 napisał/a:
Kwoty regeneracji nie znam bo nie robiłem tego u siebie w aucie ale jeżeli miałbym taka usterkę to regenerował bym jeden uszkodzony wtryskiwacz chyba ze reszta wtryskiwaczy miałaby duże odchyłki wtedy zrobił bym 4 wiec wybór należy do Ciebie


Tak tez chciałbym zrobić
 
 
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-12, 07:35   

Tylko daj to komuś kumatemu bo z pompowtryskiwaczami nie jest tak ze wyjmujesz go naprawiasz i wkładasz trzeba go ustawić później odpowiednio
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1738
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-12, 10:41   

Nie w każdym silniku trzeba ustawiać pompowtryski.
 
 
Maciek1995 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRF
Imię: Maciek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 22
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-12, 12:40   

A jeżeli akurat będzie trzeba to chyba warto jechać do kogoś kto wie o co chodzi nie sądzisz? Gościu szuka pomocy ale z tego co widzę od Ciebie jej nie otrzyma wiec odpuść już sobie ten temat bo nic nie wnosisz
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 116 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 1738
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-12, 21:02   

Po pierwsze, trochę więcej kultury i pokory. Ciekawe czy w rzeczywistości powiedziałbyś mi to prosto w twarz, wątpię :( .
Po drugie, nie chcę być niemiły, ale powiedz mi, czym się zajmujesz, że niby tyle wiesz? Jesteś mechanikiem? Sam nie odróżniasz wtrysków od pompowtrysków <lol> .
Gdy zauważyłem, że kolega wielebny81 ma pompowtryski (2.0 TDI przed liftem) wycofałem się z wątku. Napisałem później tylko, że nie każde pompowtryski trzeba ustawiać i nic więcej :) . Przy uszkodzonych wtryskach silnik zaczyna dymić na biało, zwłaszcza w 2.7/3.0 TDI. Wadliwy pompowtrysk powoduje nierówną pracę silnika, spadek mocy, a nawet gaśnięcie auta. Dlatego odpuściłem rozmowę w tym temacie, ponieważ przyczyna jest inna, a gdybanie na odległość nie pomoże. Auto trzeba oddać do mechanika, aby posprawdzał to i owo. Uwierz mi, ale też najpierw sprawdzam, aby powiedzieć co jest nie tak.
Wydaje mi się, że A6, którą masz w opisie nie jest Twoja <mysli> . Jesteś trochę za młody na takie auto, które mało nie kosztuje. Chyba, że aż tyle zarabiasz, ponieważ kupić jest prosto, ale potem utrzymać auto na przyzwoitym poziomie nie jest tak łatwo. Jeśli się mylę, to przepraszam <tak> .
Twierdzisz, że się znam, to spójrz na ilość postów oraz ile razy pomogłem innym na forum. Dla jasności napiszę: nie jestem mechanikiem, a auto w opisie jest moje. Rocznie na paliwo, filtry i olej wydaję więcej niż warta jest Twoja A6.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: