Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BPP 2.7 179 KM] Odpalanie "Z PLAKA" i.....strzał
Autor Wiadomość
Lidpat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Patryk
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-01-11, 20:50   

Kamień z serca :) Sytuacja opanowana
_________________
Litpat
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 181 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2713
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-11, 20:57   

Może coś więcej napiszesz <lol> .
 
 
Lidpat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Patryk
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-01-11, 21:25   

mat1324 napisał/a:
Może coś więcej napiszesz <lol> .


No więc tak:Zadzwoniłem do jednego magika od diesli i na dzień dobry zaproponował mi usunięcie pdf,drugi to samo,że nie ma innej opcji.Dostałem cynk od kolegi gdzie mam jechać i jeżeli on mi nie zrobi to wtedy już tylko pdf out.
Podpiął kompa i mówi spróbujemy:)Zczytał błędy,doprowadził silnik do odpowiedniej temperatury i podpiął drugiego kompa,odpalił program do wypalania dpf-a i przez 10 min.nic się nie działo,silnik 1800-1900 obr.Po około 10 min.zaczął strasznie dymić(wiem,wiem smog ale co począć:))....i tak kolejne 10 minut.Gdy przestało dymić znowu lekki dymek przez około 5 minut i operacja zakończona.Wyłączył zapłon,ponownie pokasował błędy i już nie wróciły i auto znowu jak nowe,a zrobiłem jeszcze dzisiaj ponad 100km gasząc go kilkukrotnie,zakupy etc...No po prostu extra jak było wcześniej.
Nigdy żadnych eksperymentów....
_________________
Litpat
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 181 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 2713
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-01-11, 23:59   

Mówiłem, że za pomocą serwisowego wypalania uda się uratować DPFa :) . Denerwują mnie ludzie, co od razu mówią: 'wycinać'. Reszta błędów pewnie spowodowana jest słabym aku. Czyli auto masz już ogarnięte?
 
 
Lidpat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Patryk
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-01-12, 08:34   

mat1324 napisał/a:
Mówiłem, że za pomocą serwisowego wypalania uda się uratować DPFa :) . Denerwują mnie ludzie, co od razu mówią: 'wycinać'. Reszta błędów pewnie spowodowana jest słabym aku. Czyli auto masz już ogarnięte?


Tutaj tak ale dalej walczę z brakiem grzania tylnej szyby i lusterek(wymienione 2 regulatory)i ze światłami jak od Fiata 126p....

[ Dodano: 2017-01-12, 08:39 ]
MISQ napisał/a:
Jak naladujesz aku to sprawdz na mmi czy masz 100% ale na podpietym prostowniku kasuj bledy. ponadto sprawdz moduł aku i bezpieczniki (mozliwe ze kable łaczenie aku-altek-aku-sterownik ) końcówka 010 jest jak pisza wyzej brak odpowieniego pradu


Gdzie znajduje się moduł aku?
_________________
Litpat
 
 
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 318
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-13, 14:00   

a dlaczego przy odpalaniu na plaka byl huk i grzmot?
a no dlatego, że "mechanik" przypieprzył za dużo plaka do dolotu i zawory aż marsza zagrały!
błąd filtra mógł nawet wyskoczyć od plaka który nie zdążył się spalić i osiadł na filtrze DPF, albo to zupełny przypadek.

kolego na plaka to możesz sobie odpalać starego gulfa albo vectre w dieslu :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


Lidpat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Patryk
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-01-13, 19:44   

Panowie po podłączeniu prostownika pozostały takie jeszcze błędy:

Friday,13,January,2017,19:10:52:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905


VIN: WAUZZZ4F36N176324 License Plate:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 21881 142 80377
Additional Info: 4F0915105D von VA0 2702021232
Additional Info: Geraet 80377
VCID: 23439FCEE2A29206A6F-8076
1 Fault Found:

02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 146
Mileage: 254416 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.13
Time: 18:59:57
_________________
Litpat
 
 
remont5 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: BPP
Imię: Przemek
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 318
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-13, 20:03   

jaki masz prąd ładowania?
_________________
Ochrona komponentu - potrzebujesz pomocy? Pisz
 
 
Lidpat 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BPP
Imię: Patryk
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 48
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-01-13, 21:00   

remont5 napisał/a:
jaki masz prąd ładowania?


Prąd OK 14,2
_________________
Litpat
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: