Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BAT 4.2 334 KM] Wyciek oleju
Autor Wiadomość
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1961
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-01-27, 22:20   

Zloguj razem grupy 032 i 033.
Zrób 2 logi, na benzynie i na gazie podczas jazdy.
Dobrze by było, żeby logi nie były za krótkie.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
pawlosso 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-02-07, 21:31   

Witam
Sorki, że tak długo sie nie odzywam ale samochód stoi u mechanika od autmatycznych skrzy? biegów ja odbiore bede logował pozdrawiam
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1961
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-02-10, 22:00   

Nie ma sprawy, poczekamy.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
pawlosso 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-02-21, 19:49   

Witam
Kolego fassi1 widzę że ogarniasz temat dzisiaj odebrałem auto z warsztatu, mam problem z konck sensor bank 3 too small singal możesz coś podowiedzieć co to może być pozdrawiam
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1961
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-02-24, 19:32   

Sprawdź najpierw czy wtyczka dobrze podłączona, to są te wtyczki na przodzie kolektora tu od strony chłodnicy.
Można by porównać oporność na wszystkich czujnikach, zmierzyć na wszystkicz czujnikach i jeśli ten jeden się różni to najprawdopodobniej padł czujnik spalania stukowego a niestety do wymiany trzeba demontować kolektor dolotowy bo wszystkie 4 czujniki sa pod kolektorem dolotowym.
Wymiana to wykręcenie i zakręcenie nowego tylko trzeba mieć do tego klucz dynamometryczny bo to musi być zrobione bardzo precyzyjnie, inaczej można łatwo uszkodzić nowy czujnik.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
czubek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BVJ
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-05-05, 14:50   Wyciek z miski Audi A6 C6 4.2 FSI Quattro

Cześć,
Mam wyciek z miski Audi A6 C6 4.2 FSI Quattro.
Mechanik powiedział że żeby wymienić sylikon to trzeba rozebrać cały przód samochodu.
Prawdę mówi czy mnie naciąga? bo szczerze mówiąc nie mam teraz dostępu do samochodu a nie pamiętam żeby coś tam było pod miską.
_________________
Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
bont 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Rafał
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 56
Skąd: slask
Wysłany: 2016-11-28, 18:37   

kolego [b]czubek[/b], jak tam zakończyła sie u ciebie historia z wymianą uszczelki miski? Mam problem z wyciekami i zamiarzam coś z tym zrobić. Z tego co juz sie dowiedziałem twój mechanik miał racje, do zdjęcia miski przeszkadza rurka łącząca oba bloki którą da sie zdemontować tylko demomntując przedni pas.

Pytanie mam też do kolegi [b]pawlosso[/b], jakie trudności są w wymianie uszczelki tej pod kolektorem? czy do montaży kolektora spowrotem potrzebuje jakieś nowe uszczelki? Jakieś inne uszczelki oprócz tej docelowej? Te docelową uszczelkę kupiłeś w aso orginał czy zamiennik? Pisałeś że 35 zł więc domniemam że zamiennik ale wole zapytać. Jakiej firmy?

I ostatnie kluczowe pytanie, czy te uszczelke pod koletorem da sie wymienić nie demontując przedniego pasa?

Dodano: 2016-12-15, 13:13
Jesli jeszcze kogos interesuje temat to odpowiem sam sobie bo uszczelka juz wymieniona.
Wymiana tej feralnej uszczelki pod kolektorem nie jest taka straszna jak wyglada.
Po zdjeciu kolektora potrzebujemy nowe usczelki pod niego x2 oraz wskazana uszczelka pod przepustnice w aso dalem cos 10zl. Podczas demontarz trzeba rozpiac sporo wezykow i upuscic plynu chlodniczego.
Dobrze za opatrzyc sie w plastikowe bolce naprowadzajace kolektor, ktore sa miedz kolektorem a glowica, z regoly sa z twrdniale od temperatury i lamia sie, w aso tez pare zl. Trzeba je wykrecic do wymiany uszczelki.
Z przodu kolektora tam gdzie jest gruszka od sterowania klapami trzeba odpic pare wtyczek i wezyk ale da sie to zrobic juz po odkreceniu i odsunieciu go troche od chlodnicy wiec da rade bez demontazu przodu.

Jak by cos jeszecze to jestem poki co na swierza wiec smialo pytac.
 
 
Bonzu 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Michał
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 9
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-07, 17:06   

Mam pytanie jeśli chodzi o wycieki opisywane przez Was i ubytki na poziomie 1l/1000km.

Czy silnik zostawiał plamy w garażu/na podjeździe?

Ja borykam się obecnie ze zużyciem oleju na poziomie 1l/1500km i niestety nie zauważam żadnych objawów wycieków.
Olej jaki miałem zalany przez poprzedniego właściciela to Motul 5W30. Jak stwierdziłem tak duże zużycie i brak wyraźnych wycieków to na dolewki zacząłem stosować Motul 10W60. Niestety pomimo zimowej aury nie zauważam zmniejszenia zużycia oleju. A jeśli chodzi o konsumpcję oleju przez silnik to dolewany przeze mnie olej ją powinien ograniczyć. No chyba, że silnik filtruje sobie te lepkości i "pije" ciągle ten 5W30. 😍
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 87
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-01-08, 15:42   

Bonzu

Ja bym nie ryzykował lania gęstrzego oleju. Znajomy ogarnięty mechanik uczulał mnie na to, żeby nawet na dolewki lać syntetyk o podobnych parametrach. Mówił, że te silniki nie lubią gęstych olejów i panewki mogą na tym ucierpieć.

Ja u siebie mam do ogarnięcia wycieki, ale raczej będę się za nie zabierał przy wymianie rozrządu. Nie liczyłem ile oleju ubywa, ale stanu ubywa bardzo niewiele. Pod samochodem też nie ma plamy
_________________
A4 B5 2.6
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: