Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ BAT 4.2 334 KM] Wyciek oleju
Autor Wiadomość
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-01-27, 22:20   

Zloguj razem grupy 032 i 033.
Zrób 2 logi, na benzynie i na gazie podczas jazdy.
Dobrze by było, żeby logi nie były za krótkie.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pawlosso 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-02-07, 21:31   

Witam
Sorki, że tak długo sie nie odzywam ale samochód stoi u mechanika od autmatycznych skrzy? biegów ja odbiore bede logował pozdrawiam
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-02-10, 22:00   

Nie ma sprawy, poczekamy.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
pawlosso 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 44
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2012-02-21, 19:49   

Witam
Kolego fassi1 widzę że ogarniasz temat dzisiaj odebrałem auto z warsztatu, mam problem z konck sensor bank 3 too small singal możesz coś podowiedzieć co to może być pozdrawiam
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2012-02-24, 19:32   

Sprawdź najpierw czy wtyczka dobrze podłączona, to są te wtyczki na przodzie kolektora tu od strony chłodnicy.
Można by porównać oporność na wszystkich czujnikach, zmierzyć na wszystkicz czujnikach i jeśli ten jeden się różni to najprawdopodobniej padł czujnik spalania stukowego a niestety do wymiany trzeba demontować kolektor dolotowy bo wszystkie 4 czujniki sa pod kolektorem dolotowym.
Wymiana to wykręcenie i zakręcenie nowego tylko trzeba mieć do tego klucz dynamometryczny bo to musi być zrobione bardzo precyzyjnie, inaczej można łatwo uszkodzić nowy czujnik.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
czubek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 350KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BVJ
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 20
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2015-05-05, 15:50   Wyciek z miski Audi A6 C6 4.2 FSI Quattro

Cześć,
Mam wyciek z miski Audi A6 C6 4.2 FSI Quattro.
Mechanik powiedział że żeby wymienić sylikon to trzeba rozebrać cały przód samochodu.
Prawdę mówi czy mnie naciąga? bo szczerze mówiąc nie mam teraz dostępu do samochodu a nie pamiętam żeby coś tam było pod miską.
_________________
Zmienność decyzji świadczy o ciągłości dowodzenia
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bont 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Rafał
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 71
Skąd: slask
Wysłany: 2016-11-28, 18:37   

kolego [b]czubek[/b], jak tam zakończyła sie u ciebie historia z wymianą uszczelki miski? Mam problem z wyciekami i zamiarzam coś z tym zrobić. Z tego co juz sie dowiedziałem twój mechanik miał racje, do zdjęcia miski przeszkadza rurka łącząca oba bloki którą da sie zdemontować tylko demomntując przedni pas.

Pytanie mam też do kolegi [b]pawlosso[/b], jakie trudności są w wymianie uszczelki tej pod kolektorem? czy do montaży kolektora spowrotem potrzebuje jakieś nowe uszczelki? Jakieś inne uszczelki oprócz tej docelowej? Te docelową uszczelkę kupiłeś w aso orginał czy zamiennik? Pisałeś że 35 zł więc domniemam że zamiennik ale wole zapytać. Jakiej firmy?

I ostatnie kluczowe pytanie, czy te uszczelke pod koletorem da sie wymienić nie demontując przedniego pasa?

Dodano: 2016-12-15, 13:13
Jesli jeszcze kogos interesuje temat to odpowiem sam sobie bo uszczelka juz wymieniona.
Wymiana tej feralnej uszczelki pod kolektorem nie jest taka straszna jak wyglada.
Po zdjeciu kolektora potrzebujemy nowe usczelki pod niego x2 oraz wskazana uszczelka pod przepustnice w aso dalem cos 10zl. Podczas demontarz trzeba rozpiac sporo wezykow i upuscic plynu chlodniczego.
Dobrze za opatrzyc sie w plastikowe bolce naprowadzajace kolektor, ktore sa miedz kolektorem a glowica, z regoly sa z twrdniale od temperatury i lamia sie, w aso tez pare zl. Trzeba je wykrecic do wymiany uszczelki.
Z przodu kolektora tam gdzie jest gruszka od sterowania klapami trzeba odpic pare wtyczek i wezyk ale da sie to zrobic juz po odkreceniu i odsunieciu go troche od chlodnicy wiec da rade bez demontazu przodu.

Jak by cos jeszecze to jestem poki co na swierza wiec smialo pytac.
 
 
Bonzu 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Michał
Dołączył: 25 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-01-07, 17:06   

Mam pytanie jeśli chodzi o wycieki opisywane przez Was i ubytki na poziomie 1l/1000km.

Czy silnik zostawiał plamy w garażu/na podjeździe?

Ja borykam się obecnie ze zużyciem oleju na poziomie 1l/1500km i niestety nie zauważam żadnych objawów wycieków.
Olej jaki miałem zalany przez poprzedniego właściciela to Motul 5W30. Jak stwierdziłem tak duże zużycie i brak wyraźnych wycieków to na dolewki zacząłem stosować Motul 10W60. Niestety pomimo zimowej aury nie zauważam zmniejszenia zużycia oleju. A jeśli chodzi o konsumpcję oleju przez silnik to dolewany przeze mnie olej ją powinien ograniczyć. No chyba, że silnik filtruje sobie te lepkości i "pije" ciągle ten 5W30. 😍
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-01-08, 15:42   

Bonzu

Ja bym nie ryzykował lania gęstrzego oleju. Znajomy ogarnięty mechanik uczulał mnie na to, żeby nawet na dolewki lać syntetyk o podobnych parametrach. Mówił, że te silniki nie lubią gęstych olejów i panewki mogą na tym ucierpieć.

Ja u siebie mam do ogarnięcia wycieki, ale raczej będę się za nie zabierał przy wymianie rozrządu. Nie liczyłem ile oleju ubywa, ale stanu ubywa bardzo niewiele. Pod samochodem też nie ma plamy
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bont 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Rafał
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 71
Skąd: slask
Wysłany: 2017-06-22, 10:14   

Temat troche zszedł na manowce, ale żeby nie zakładać nowego tematu to powrócę na pierwotną ścieżkę tematu.
Mianowicie jestem wlasnie na etapie uszczelniania mojej maszyny. Wszystko rozebrane, nowy uszczelniacz w ręce, stary juz wyrwalem ale teraz mam problem jak zalozyc nowy. Należy wlozyc go tak jak by pod włos, czyli tą wewnętrzną wargą na wal ale w przeciwnym kierunku jak jest ona wywinieta. Kazdy kto miał taki uszczelniacz w rece wie ze ta warga nie jest gumowa i szczegolnie elastyczna, raz udalo mi się kiedys taki zimmering uszkodzic.
I tutaj mam pytanie, czy jest jakiś patent na włożenie go wlasciwie?
Będę bardzo wdzieczny za jaką podpowiedź.
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-08-21, 21:03   

Siema.

Koledzy czy ktoś może podać nr częśc? Chodzi mi o:

1. Uszczelki kolektora ssacego, te dwie metalowe gdzie łączy sie kolektor ssący z głowicą
2. Uszczelka pokrywy bloku pod kolektorem ssącym
3. Plastikowe kolki naprowadzające kolektor (chyba dwa idą)
4. Trójnik wezykow podcisnienia za kolektorem oraz wezyki
5. Uszczelka podstawy filtra oleju jesli taka tam idzie

Z góry dzięki
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 213 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3119
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-08-21, 22:37   

Numery części wraz z cenami z ASO:
1. 077 129 717 Q (x2)- ok. 95 zł za sztukę.
2. 079 103 161 D - ok. 45 zł.
3. 078 103 251 (x2) - ok. 2 zł za sztukę.
4. Czytaj niżej.
5. 079 115 111 A + N 909 597 01 - ok. 16 zł + 5 zł.

Jeśli chodzi o podciśnienie, to wrzucam schemat z ETKI i wskaż, o które elementy Ci chodzi, a napiszę numery i ceny :) .

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-08-21, 22:49   

No kto inny mógł pomóc jak nie Ty 😉 dzięki serdeczne!

A co do wezykow to muszę jutro zerknac bo juz ciemno było i nie jestem pewny, które to byly
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 213 razy
Wiek: 24
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3119
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-08-21, 23:16   

Staram się <luzik> . ELSA zaleca również wymianę zaworków/dysz :] . Głównie chodzi o ich oringi.
 
 
obsession 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 197
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2017-08-22, 06:37   

Nie za bardzo moge zlokalizować ten trojniczek.. Ma ksztalt znaczka Mercedes i jego wezyki idą od tyłu głowic, łączą się przy przepustnicy i jeden wezyk idzie do samego przodu kolektora ssacego. No ale najwyz cos do pasuję - to akurat najmniejszy problem.

Dobrze, że mi przypomniales o tych zaworkach olejowych, mógłbyś podac ich nr? 😁
_________________
Jest:
A3 8L 1.8
A6 C6 4.2

Było:
A4 B5 2.6
A6 C5 2.7 BIT
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: