Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Autor Wiadomość
dawid018 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Imię: dawid
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 280
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-11-30, 10:46   

odkopię temat.czy ktoś ogarnął zimnego Vaga w 2,8 APR??
od jakiegoś czasu mam z tym problem. Starownik Stag 300-isa2,wtryski AC W01 BFC,redutkor KME Gold
kiedy reduktor osiąga temperaturę 50* problem znika,raczej nie ma nic do rzeczy temperatura gazu bo latem też miałem z tym problem do tego stopnia że auto czasami zaraz po przełączeniu na gaz tak się zalewało że gasło
teraz niby jest ok ale potrafi szarpnąć po ujęciu gazu i dodaniu,a że mam automat to nie chce tym szarpaniem załatwić skrzyni
dodam ze LPG ustawione bardzo dobrze.korekty długoterminowe mieszczą się w -5,żadnych błędów w silniku i skrzyni

a może ktos sprzedaje gotowe emulatory temp reduktora?? chętnie kupię
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: