Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Tylko felgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Autor Wiadomość
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-19, 09:40   

to może panowie winny jest układ zapłonowy u nas? chociaż ja cały zlewałem wodą i nawet nie zabujał na obrotach
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-19, 09:47   

ja tez mam hany i tez szarpe , im lepszy wtrysk tym bardziej to jest odczuwalne..
 
 
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-19, 10:21   

paput napisał/a:
to może panowie winy jest układ zapłonowy u nas? chociaż ja cały zlewałem wodą i nanawet nie zabujał na obrotach

Nie podejrzewam układu zapłonowego. Miesiąc temu wymieniłem rozrząd i przy okazji świece, kable, sprawdziłem też cewkę .
Hanki na pewno przylewają na zimnym bo łagodzi to korekta od temp reduktora

Wszytko zależy jaką masz ustawioną temperaturę przełączania jak i sposób montażu czujnika temperatury reduktora
Chodzi mi o bezpośredni styk z płynem, lub montaż przez wkręcenie gdzieś w korpus co powoduje większą zwłokę temperatury.
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-19, 10:29   

wedlug mnie bardziej winna jest tu temperatura gazu niz temperatura reduktora , temperatura reduktora to tylko przelaczenie silnika z pb na lpg , ja w lecie nie mam z tym problemu bo jak na dworze jest 15 stopni to 15 stopni ma gaz a jak sie zagrzeje reduktor to tych moich 45 stopni to gaz bedzie juz miec z 30 , 35 to wtedy gitara , a teraz jak na dworze jest 0 stopni gdy reduktor osiagnie 45 stopni przelacza na gaz temp gazu wtedy jest ok 20 to robi sie kaszana.. no ale to tylko moja opinia nie jestem fachowcem..
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-19, 22:49   

Jeśli auto ma kłopotliwe sterowanie na zimnym, to zimą przy temp. reduktora 45stopni nie powinno być żadnego problemu.
Najgorzej problem widoczny jest przy przełączeniu na gaz po nie pełnym wychłodzeniu auta kiedy to czas od odpalenia do przełączenia na gaz jest bardzo krótki ale silnik już jest na tyle wychłodzony, że zaczyna od tego dziwacznego sterowania.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-20, 09:14   

jak to zima nie powinn tego być , przecież zimą auto 1 wolnej sie nagrzewa 2 szybciej stygnie
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-22, 23:28   

Zajcu napisał/a:
jak to zima nie powinn tego być , przecież zimą auto 1 wolnej sie nagrzewa 2 szybciej stygnie

A to z tego względu, że zimą reduktor dłużej się nagrzewa bo dodatkowo wyziębiany jest przez temp. zewnętrzną.
W fazie nagrzewania przy temp. reduktora 45st, zimą silnik będzie cieplejszy niż latem.
Miałem silnik AML z takim sterowaniem i najgorzej było latem i to przy pozostawieniu auta do nie pełnego wychłodzenia.
Ustawiając np. temp. reduktora (przełączania) na 30st latem po nie pełnym wychłodzeniu taka temp. jest osiągalna bardzo szybko a często już jest gotowy do przełączenia na gaz zaraz po odpaleniu a silnik też ma podobną temp. więc zanim silnik nagrzeje się do temp. 40-45st na gazie mamy problem.
Problem ten testowałem ponad rok czasu w różnych warunkach, na różnych wtryskiwaczach jak i na Zenicie i na Stagu
i mają temp. przełączania ustawioną na 30st problem najbardziej był widoczny w lecie.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-03-03, 17:44   

panowie, ja wczroaj zmieniłem Reg Fasty na Barracudy i to okazało się antidotum na poszarpywanie w moim silniku

jedna listwa reg mi przylewała gazem i takie były objawy

teraz mam Barracudy i jestem zadowolony, auto jedzie jak na Pb, nic nie poszarpuje po przełączeniu, jeszcze aby dysze rozwierce bo włożyłem na razie bez dysz i będzie bajka :]

a barracudy kupiłem po 70zł więc dobra cena
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-03-03, 18:09   

nom , ciekawe :) kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..

[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku :))
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-03-03, 18:42   

Zajcu napisał/a:
nom , ciekawe :) kurde gdybym mial kogos kto ma 6 hanek pozyczyc na 1 dzien xDD to sam bym spróbował tego zabiegu , moze moje tez przylewaja na zimnym...chociaz , jak chlopaki pisali objawy zimnego vaga to ja mam takie same... na zimnym dziura i przy przygazuwaniu i potem leci..

[ Dodano: 2013-03-03, 18:13 ]
gdyby ktos kto ma KOD silnika ARJ i gaz sie wypowiedział jak mu działa auto na zimnym silniku :))


tyle ze ja poje?dziłem na Pb - żadnych błędów
na LPG - zjechałem z ciśnieniem do 1,1 ; dysze 2,0 wynik = jedna Vka pracuje normalnie bez błędów ubogiej/bogatej mieszanki a druga na bogato, potem zwiększyłem czasy przełączania między cylindrami i podczas przełączania cylindrów 1,2,3 normalnie a reszta 4,5,6 zaczyna szarpać dopóki się nie rozgrzeje
wtryski te rozbierałem i nic nie wykazało, teflon nie przytarty, gumki całe i zderzaki

postawiłem jednak na tą listwę i kupiłem barracudy i póki co jest bardzo dobrze
jeszcze muszę dysze ponawiercać bo puściłem je bez dysz
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-03-03, 18:57   

ja tez nie mam błędów... różnice pomiedzy baniakami mam ale o jest różnica rzędy 0,02 ms-0,05..
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-03-03, 19:45   

Zajcu napisał/a:
ja tez nie mam błędów... różnice pomiedzy baniakami mam ale o jest różnica rzędy 0,02 ms-0,05..
u mnie jest większa różnica między bankami rzędu 0,2 spora i auto dobrze chodzi
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
xoslox 



Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Kamil
Pomógł: 41 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 987
Skąd: TOS
Wysłany: 2013-11-04, 23:09   

Panowie próbowałem sam walczyć z szarpaniem po puszczeniu gazu na zimnym i nic nie działa.

Ani korekta po temperaturze ani zubożenie w STAGU.

W STAGU ustawiłem zubożenie na 45 C przy 2500 obrotów na 15 ms.

Od razu mówię, że instalka jest wystrojona dobrze... Zero błędów w Vagu a korekty długie mieszczą się bez problemu w 5%.

Czy ALF tez należy do grupy zimny VAG ?

Co najlepsze jak miałem wcześniej czerwone valteki nie było tego tak bardzo czuć. Teraz na Barrakudach odczuwalne jest to bardziej.

Ale wystarczy przejechać się trochę, auto się zagrzeje i hamowanie silnikiem jest łagodne.

Co można jeszcze sprawdzić ?

Czy zastosowanie emulatora to ostateczność w tych nieszczęsnych zimnych V-kach ?
_________________

 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-05, 07:33   

mój ALF instalacja elpigaz i nie ma żadnych niepokojących objawów autko śmiga jak należy, ostatnio co prawda miałem kłopot z przylewaniem na lpg ale wymiana trzpieni wtryskiwaczy załatwiła sprawę, po 4 latach się po prostu wysłużyły.
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty dla szybkich kierowców
 
 
xoslox 



Model: A4 B6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Kamil
Pomógł: 41 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 987
Skąd: TOS
Wysłany: 2013-11-16, 06:59   

U mnie ostatecznie pomoglo ustawienie zubozenia na 13ms i wprowadzenie na nowo korekt po temperaturze i tu uwaga - nie na postoju a w czasie jazdy. Takze ALF da sie ogarnac zubozeniem i odpowiednimi korektami po temperaturze ;)
_________________

 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: