Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci Tarcze, hamulce forum audi a6 forum a6
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZ Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN
Harry Auto Care

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Autor Wiadomość
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-07, 15:18   

u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-07, 18:00   

grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-07, 20:53   

Zajcu napisał/a:
grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.


ok rozumiem, ja jednak będę kombinował z tym emulatorem, mój komp praktycznie nie reaguje na regulacje po temperaturze LPG

potrzebne nam: opornik 220 ohm, przekaźnik na 5 wejść tak? <- masz jakiegoś linka z allegro bo nie widze takich

w co trzeba sie wpiac w instalacji LPG?


myślałem nad przekładka kompa na techa ale to drogi gips jednak jest
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1961
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-07, 23:40   

Tu nie chodzi o temp. reduktora tylko o strategię wtrysku w pewnych Vagowcach na zimnym silniku. ECU benzynowe wykonuje strategię, której sterownik gazowy nie potrafi odzwierciedlić i stąd takie problemy.Po osiągnięciu pewnej temp. silnika ECU przechodzi
w normalny tryb pracy.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Mjasiek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 35
Skąd: Pawłowice Śląskie
Wysłany: 2013-02-08, 09:09   

paput napisał/a:
u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>



Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.

Emulator.jpg
Plik ściągnięto 1191 raz(y) 47,57 KB

 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1961
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-08, 14:35   

Dokladnie najlepiej wpiac sie przy ECU wtedy przekaznik jest w suchym bezpiecznym miejscu.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-08, 18:55   

Mjasiek napisał/a:
paput napisał/a:
u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>



Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.

kolego ja dzisiaj dobierałem sie do czujnika jednak trzeba by zdejmowac przepustnice, juz mam przekaźnik i opornik.

Powiedz mi prosze w które kableki sie wpiąłeś przy ecu? Zdejmowałes obudowę komputera tak?
a masa która idzie od czujnika do komputera jaki ma kolor? chodzi o kable

[ Dodano: 2013-02-08, 21:29 ]
u mnie zrobiłem to tak, będzie dobrze?



oto mój drut w siliconie znajduje sie opornik


[ Dodano: 2013-02-09, 15:23 ]
Panowie "mój drut" działa tzn z tego co patrzyłem w Vagu bez załączenia LPG temperatura jest np 50 stopni a po przełączeniu 92-93 troche za wysoko. Natomiast wyskakuje błąd czujnika temperatury G62 tak ma być rozumiem, gdyż traci on zasilanie?
 
 
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-13, 14:07   

Zajcu napisał/a:
nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??


Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-13, 22:56   

Cypek80 napisał/a:
Zajcu napisał/a:
nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??


Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem


u mnie się sporo poprawiło, albo w ogóle nie szarpie albo leciutko szrpnie i przez chwilę
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
sam mam zamiar zbierać kasę na Barracudy
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-02-14, 09:51   

paput napisał/a:
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem

Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-14, 11:30   

grzemo napisał/a:
paput napisał/a:
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem

Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.

czytałem w wątku cannigia na lpg forum
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-17, 17:52   

i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-17, 20:11   

Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-17, 22:05   

Zajcu napisał/a:
i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 napisał/a:
Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.


na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>
 
 
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-18, 11:51   

paput napisał/a:
Zajcu napisał/a:
i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 napisał/a:
Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.


na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>



Tak na hankach
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: