Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ALL] Problem z dławieniem sie na zimnym , szarpaniem , p
Autor Wiadomość
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-07, 15:18   

u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-07, 18:00   

grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-07, 20:53   

Zajcu napisał/a:
grzałka ci nic nie da kolego , bo tutaj sie rozbija o temperature gazu a nie reduktora , jak zamontujesz przy reduktorze grzałke to reduktor osiągnie jeszcze szybciej te np 30 stopni a gaz nie , i problem bedzie jeszcze bardziej sie nasilał , co do emulatora to wiem ze to pomaga , ale niewiem czy chcem robic takiego druta u siebie xDD , w sumie tanio by wyszło to patrzylem ok 40 zł kosztuje wszystko.


ok rozumiem, ja jednak będę kombinował z tym emulatorem, mój komp praktycznie nie reaguje na regulacje po temperaturze LPG

potrzebne nam: opornik 220 ohm, przekaźnik na 5 wejść tak? <- masz jakiegoś linka z allegro bo nie widze takich

w co trzeba sie wpiac w instalacji LPG?


myślałem nad przekładka kompa na techa ale to drogi gips jednak jest
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-07, 23:40   

Tu nie chodzi o temp. reduktora tylko o strategię wtrysku w pewnych Vagowcach na zimnym silniku. ECU benzynowe wykonuje strategię, której sterownik gazowy nie potrafi odzwierciedlić i stąd takie problemy.Po osiągnięciu pewnej temp. silnika ECU przechodzi
w normalny tryb pracy.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Mjasiek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 36
Skąd: Pawłowice Śląskie
Wysłany: 2013-02-08, 09:09   

paput napisał/a:
u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>



Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.

Emulator.jpg
Plik ściągnięto 1678 raz(y) 47,57 KB

 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2013-02-08, 14:35   

Dokladnie najlepiej wpiac sie przy ECU wtedy przekaznik jest w suchym bezpiecznym miejscu.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-08, 18:55   

Mjasiek napisał/a:
paput napisał/a:
u mnie dokładnie ten sam problem jedynie zimą, i to już też się ogrzebałem przy swoim że ręce opadają
już nawet myślę żeby zająć się problemem od tzw du..y strony, czyli zamontować przed parownikiem grzałkę z diesla <lol>

bo korekta od temperatury gazu u mnie też praktycznie nie zyje

z tego co czytam tutaj
http://lpg-forum.pl/post383746.html#p383746

i tutaj
http://lpg-forum.pl/probl...-t18598-75.html

to w vagowskich vkach owe emulatory pomgły, to jak zajcu działamy? :>



Mój drut który opisałem na lpg-forum się sprawdza, a skorzystałem oczywiście ze schematu który wrzucił fassi1. W kable czujnika wpiąłem się tuż przy ECU PB bo przy takim zimnie "pod chmurką" nie potrafiłem dojść do kabli tuż przy czujniku. Przejechałem z tym drutem już ponad 2000km i zapomniałem o problemach z zimnym przełączaniem na LPG :) , oczywiście nie pałuje silnika zimnego aż nie nabierze temperatury roboczej, na wiosnę może dorobię odłączenie tego emulatora za pomocą termostatu bimetalicznego po osiągnięciu temp. wody 70C jeśli zauważę jakieś anomalie w korektach, które co jakiś czas sprawdzam i są póki co ok.

kolego ja dzisiaj dobierałem sie do czujnika jednak trzeba by zdejmowac przepustnice, juz mam przekaźnik i opornik.

Powiedz mi prosze w które kableki sie wpiąłeś przy ecu? Zdejmowałes obudowę komputera tak?
a masa która idzie od czujnika do komputera jaki ma kolor? chodzi o kable

[ Dodano: 2013-02-08, 21:29 ]
u mnie zrobiłem to tak, będzie dobrze?



oto mój drut w siliconie znajduje sie opornik


[ Dodano: 2013-02-09, 15:23 ]
Panowie "mój drut" działa tzn z tego co patrzyłem w Vagu bez załączenia LPG temperatura jest np 50 stopni a po przełączeniu 92-93 troche za wysoko. Natomiast wyskakuje błąd czujnika temperatury G62 tak ma być rozumiem, gdyż traci on zasilanie?
 
 
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-13, 14:07   

Zajcu napisał/a:
nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??


Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-13, 22:56   

Cypek80 napisał/a:
Zajcu napisał/a:
nie da sie tego zrobić oporócz zamontowania tego emulatora , a za to jak narazie sie nie zabieram , probówałem stroić to na nowo pare razy , korekty po temperaturze itp ale to nic nie daje...LPG Tech działa z tematem , wymyslili opcje ''zimny vag'' ale nie jest to jeszcze 100% rozwiązanie , poza tym ja mam Agisa...a na techa narazie brak kasy...a moze Tobie sie udało??


Rozwiązanie Techa nie rozwiązuje sprawy zadowalająco. Auto i tak ma zajączki na zimnym. Temperatura przełączania 28 stopni.

...W najbliższej wolnej chwili powalczę z emulatorem


u mnie się sporo poprawiło, albo w ogóle nie szarpie albo leciutko szrpnie i przez chwilę
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem
sam mam zamiar zbierać kasę na Barracudy
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-02-14, 09:51   

paput napisał/a:
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem

Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-14, 11:30   

grzemo napisał/a:
paput napisał/a:
czytałem o hanach, może przylewają ci na zimnym - jest z nimi spory problem

Myślę że czytałeś ale chyba o innych wtryskach, jeśli hana dobrze dobrana to jest bezproblemowy wtryskiwacz na wiele tys km, oczywiście po zastosowaniu dobrych filtrów.
A co do barracud to poczekajmy, bo na razie to nowość i nie wielu je użytkuje.

czytałem w wątku cannigia na lpg forum
 
 
Zajcu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 172
Skąd: Legnica
Wysłany: 2013-02-17, 17:52   

i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-17, 20:11   

Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-02-17, 22:05   

Zajcu napisał/a:
i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 napisał/a:
Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.


na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>
 
 
Cypek80 


Model: RS7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CWUB
Imię: Stefan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 73
Skąd: dolnoslaskie
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-02-18, 11:51   

paput napisał/a:
Zajcu napisał/a:
i jak tam paput z tym emulatorem? wszystko gra na zimnym ??
sam nie wiem, miałem rezystor 220 ohm to nie szarpał ale nie miał siły jechac, założyłem 1kOHM lekko poszarpauje ale bardzo krótko i potem elegancko jedzie, jest poprawa, ale nie na tyle żebym był usatysfakcjonowany, jeszcze myśle o 500ohm ale nie wiem czy to ma sens

[ Dodano: 2013-02-17, 22:09 ]
Cypek80 napisał/a:
Czekam na przesyłkę, chociaż przed chwilą dowiedziałem się że sprzedawca jest z mojej okolicy, ale już paczkę wysłał.

Będę kombinował z wyłącznikiem termicznym 40'C 5A/250V zamknięty /1062
lub 50'C 1A/250V zamknięty

Do tego rezystor nastawny 500r (żeby można było wyregulować odpowiednio)

Przekaźniki różne mam, ale ostatecznie nie wiem jeszcze czy je wykorzystam.


na hanach też ci poszarpuje? <zalamka>



Tak na hankach
_________________
Nie bądź idiotą internetowi nie płacą ...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: