Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ All ] Landi Renzo - dyskusja, opinie i mój problem.
Autor Wiadomość
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-06-08, 14:42   [ All ] Landi Renzo - dyskusja, opinie i mój problem.

Witam serdecznie. W związku z tym że u nas na forum chyba nie ma tematu dotyczącego Landi, postanowiłem taki stworzyć.

Z iloma ludźmi co gadałem, każdy mówi, zę LR to instalacja z wyższej półki, zę jest bezawaryjna, ze pracuje bardzo łądnie. Generalnie same superlatywy. Tym również się pokirowałem, gdy kupywałem swoją audikę. Myślę instalacja LR, to bedzie śmigała, ze nie będe wiedział że mam auto w gazie.
Niestety. Już po pierwszej wizycie u gazownika, i jakiejśtam reglacji, wymianie filtrów zaczęły dziać się cyrki i tak trwają do tej pory (ponad rok) Okazało się zę to dysze za duże (4mm <zalamka> ) oczywiście zmiana na 2.4. Miuesiąc temu auto przestało jeździć. Zaczął szarpać, no tragedia. Pojechałem do gazownika (jużu mnie w mieście) powiedział że reduktor nie trzyma ciśnienia i jest do wymiany. Po postoju przy przegazowaniu pokazywał 0,5 bara. myślę OK miał prawo paść. Dla ciekawskich, reduktor do auta 165 konnego był założony ten mały LR ( nie kwadraciak) Nie wiem jak to jeździło.
Założyłem wiec polecanego tu na forum KME GOLD. Po montażu, ten sam problem - auto szarpie. Zadzwoniłem do warszawy, i gosćkazał mi zmierzyć napiecie na listwach wtryskowych typu matrix. Okazało zsię że nie pa prądu na drugiej sekcji.
Listwy wysłałem do regeneracji do rzeszowa ( 2 sztuki) PO regeneracji i czyszczeniu, pomyślałem ze już będzie dobrze, auto nei bedzie gasło, szarpało. falowało na obrotach i będzie przełączało gaz w sposób niezauważalny.

Zbyt piękne zeby było prawdziwe. Po montażu listew jedyne co ustąpiło to szarpanie auta. (Da się teraz jeździć, auto ma moc itd.) Jednak przy przełaczeniu na gaz jest szarpnięcie takie jak było, gdy dojeżdzam do skrzyżowania auto potrafi zgasnać, i dalej falują obroty jak wcisnę sprzęgło.

Zeby było ciekawiej nie jest podlaczony czujnik temperatury wody do instalacji gazowej. Nie wiadomo jak go podłaczyć.Przełącza się jak się jej chce (choć stosunkowo krótko)
Reasumując wydałem kupię kasy, zmarnowałem czasu i paliwa na dojazd do gazowników, a gaz chodzi jak w starym golfie na dojechanej instalce.

Gazownik powidział mi ze mam złe swiece, i lepiej na tym gazie nie bedzie. Dodam ze świece są NGK BKR6KUB czyli takie jak podaje katalog NGK. A on mi mówi ze przerwa między elektrodą ma być 0,8 mm. Skąd ja mam takie wziaść??

Miałem A4 z instalacją stag300 i tam wszystko chodziło super. Filtry i nic poza tym.?adnych problemów. Po półtora roku regeneracja valteków i dalej jeździłem.

Tutaj też zastanawiam się nad zmianą elektroniki na staga 300...


Sorka ze się rozpisałem. może dlatego zeby się trochę wyzalić i poznać wasze zdanie na ten temat. Pozdrawiam.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
HattoriHonza 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Imię: Iwo
Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 289
Skąd: Lublin, Polska
Wysłany: 2011-06-08, 15:05   

Wymiana sterownika to kupa kasy. Też miałem niedawno jazdy z gazownikiem i nie wiedział co jest grane, bo nie wiedział jak się gazuje turbo - Ty masz dużo łatwiejszy silnik do zagazowania i nie potrafią Ci go zrobić. Poszukaj w okolicy polecanego gazownika i udaj się na poprawki. Chrzań gwarancję u pachciarza, bo ona i tak Ci nic nie da.
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-06-08, 15:25   

HattoriHonza napisał/a:
Wymiana sterownika to kupa kasy. Też miałem niedawno jazdy z gazownikiem i nie wiedział co jest grane, bo nie wiedział jak się gazuje turbo - Ty masz dużo łatwiejszy silnik do zagazowania i nie potrafią Ci go zrobić. Poszukaj w okolicy polecanego gazownika i udaj się na poprawki. Chrzań gwarancję u pachciarza, bo ona i tak Ci nic nie da.

Byłem umówiony żeby jechać do warszawy na słomianą 14, ale skalkulowałem sobie, zę poraz kolejny paliwo i regulacja to 300 zł, i jeszcze 2 takie regulacjei mam całąnową elektronikę staga 300. Sam już nie wiem co robić.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-06-09, 00:39   

Bo jak byś miał z prawdziwego zdarzenia Landi Renzo Omegas to miałbyś z reduktorem IG1 i wtryskiwaczami MED a nie Matrixami.
Tak po za tym to musisz zmienić gazownika.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
sneer 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 230
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-06-09, 08:13   

No więc stało się. Założyłem LR Omegas. Na razie jestem zachwycony. Co ciekawe na wykresie z hamowni na gazie wyszło mi 2 KM mocy więcej jak na benzynie, również trochę większy i bardziej płynny moment obrotowy. Samochód przyspiesza jak na benzynie albo lepiej, na gaz przełącza się niezauważalnie. Co do głośnych wtryskiwaczy MED: słychać je przy otwartej masce (cykają ale bez przesady, nie jak diesel jak piszą niektórzy), przy zamkniętej prawe w ogóle - trzeba by się wsłuchać, w kabinie nic nie słychać nawet z wyłączoną klimą i radiem. Przy czym ja mam białe MED-y, nie wiem jak przy czarnych. No i oczywiście ma znaczenie dobre wyciszenie Audi.

Dzięki wszystkim za opinie, a szczególnie koledze fassi1.

pozdrawiam
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-06-09, 11:15   

Daj tu jakies fotki spod maski, ciekawy jestem jak upchali te listwy z medami i gdzie wpakowali reduktor.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
sneer 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 230
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-06-09, 17:00   [ A6 C5]

oto zdjęcia LR Omegas, nie ma zdjęcia centrali sterującej - jest obok akumulatora pod klapką.

49.jpg
Plik ściągnięto 506 raz(y) 124,47 KB

Ostatnio zmieniony przez sneer 2011-06-10, 15:44, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fontesen 


Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Artus
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 570
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-06-09, 17:40   

fassi1 napisał/a:
Bo jak byś miał z prawdziwego zdarzenia Landi Renzo Omegas to miałbyś z reduktorem IG1 i wtryskiwaczami MED a nie Matrixami.
Tak po za tym to musisz zmienić gazownika.

WIem. u mnei to jest jakaś porażka, druciarstwo i wogóle do kitu.

Z tym gazownikiem to też masz racje. Tyle ze u mnie nie ma nikogo, kto podejmie się landi renzo, bo nie wiedzą i niej nic. i nie mają programów.
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1965
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-06-09, 18:51   

kolego sneer widzę że nie cackali się z twoim autem, wielka dziura wywiercona na ścianie grodziowej na okablowanie idące od sterownika.
Nie za bardzo podoba mi się przymocowanie reduktora do pompy ABSu, wszelkie drgania reduktora będą się na nią przenosić.
Montując Landi raczej nie ma wyboru i trzeba potraktować dość ostro osłone silnika, ale przynajmniej wtryskiwacze zamocowane są rozsądnie blisko kolektora, nie z jakimiś kilometrowymi wężykami.
Najważniejsze żeby działało bezproblemowo.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
arkadiuso 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Arek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 513
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-09, 22:26   

sneer, kto zakładał?? a co do instalki to osobiście wolę jak jest wszystko schowane pod osłonami.. ale ważne żeby dobrze chodziło..

np. tak
_________________
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
 
 
sneer 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 230
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-06-09, 22:48   

a mi się podoba właśnie jak wtryskiwacze są na wierzchu, szczególnie tak ładnie zamontowane. Co ciekawe, to cykanie wtrysków gazu też jest fajne na jałowym przy otwartej masce, ale jak przyspieszam to oczywiście dźwięk V6 jest najpiękniejszy.
 
 
arkadiuso 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Arek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 513
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-09, 23:50   

..jak to mówią o gustach się nie dyskutuję powiedz jeszcze gdzie montowałeś??
masz zdjęcia nawierconego kolektora??
Podjedź za jakiś czas do mnie zerkniemy na korekty zobaczymy czy aby wszystko ok.. chyba, że masz Vag-a

sneer napisał/a:
dźwięk V6 jest najpiękniejszy.

jak podjedziesz to pokażę Ci co potrafi V8 <lol> <rotfl> <lol>
_________________
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
sneer 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AQD
Imię: Adam
Wiek: 41
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 230
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2011-06-10, 07:53   

Arkadiuso, montowałem w NAGAZ. Muszę przyznać że obsługa jest tam profesjonalna i znają się na rzeczy. Dzięki za propozycje co do sprawdzenia, jak trochę pojeżdżę to się odezwę na pocztę. Co do V8 - rzeczywiście piękny dźwięk, prawie tak przyjemny dla ucha jak V6 <hura>
 
 
Marcel89 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 7 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 61
Skąd: sieradzewo
Wysłany: 2011-06-10, 08:37   

jak podjedziesz to pokażę Ci co potrafi V8 <lol> <rotfl> <lol> [/quote]

a mi nie pokazałeś co potrafi V8 <lol>
_________________
było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ :-)
 
 
arkadiuso 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 4.2 ARS 299KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Arek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 513
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-10, 13:57   

sneer napisał/a:
prawie tak przyjemny dla ucha jak V6

noo żartować to ty lubisz...

Marcel89 napisał/a:
a mi nie pokazałeś co potrafi V8

a jakoś tak wyszło trzeba było powiedzieć.. jak będziesz w pobliżu to zapraszam.. nawet dam Ci kawałek za kółkiem usiąść.. <rotfl>
_________________
Arecki
..........
Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolice
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: