Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ All ] Jakiego typu polerke wybrać?
Autor Wiadomość
MISIEK_A6 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 19 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 932
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-06-02, 18:01   [ All ] Jakiego typu polerke wybrać?

Witam.

Mam problem z wyborem typu polerki. Mam ogólnie dwóch lakierników. Jeden proponuje polerke auta z matowieniem a potem polerowaniem - redukuje to wszystkie troche głębsze ryski. Koszt całego autka 300zł

Drugi proponuje polerke 3 rodzajami past polerskich i mówi ,że małe ryski znikną. Dodatkowo twierdzi ,że nie robi się matowienia lakieru a potem polerki. Cena za całe autko 180zł

Pytanie teraz kto ma rację i która polerkę wybrać? Jakoś bardziej jestem za tą opcją za 300zł.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wujek-West 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 553
Skąd: Katowice/Łaziska
Wysłany: 2011-06-02, 19:28   

Ja bym zrobił tą druga opcje , według mnie pierwsza odpada za duże rysyko przetarcia sie do podkładu czy też do bazy , ja polecam ta drug aopcjie , ja se tak poleruje auto i jestem zadowolony tak jak inni moi znajomi którym juz polerowałem wozidła
_________________
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
 
 
Voytec 


Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: RWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 626
Skąd: Eindhoven/WSCHOWA
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2011-06-02, 22:38   

Jak juz to druga opcja z zastosowaniem profesjonalnego systemu np.3M lub RIWAX ktory bardzo polecam :>
Pamiętaj ze każde polerowanie tak naprawde sciera powłoke lakieru i nie powinno się zbyt często tego robic tym bardziej z matowaniem papierem :(
Po takiej polerce to tylko myc dobrze auto i dobry wosk co jakis czas ;)
Za 300zł to bardzo tanio..u nas w firmie dwóm osobom zajmuje cały dzień takie zadanie <beczy>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MISIEK_A6 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 19 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 932
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-06-03, 19:09   

Voytec, no tutaj też caly dzień...
_________________

 
 
Wujek-West 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Automat
Imię: Piotr
Pomógł: 21 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 553
Skąd: Katowice/Łaziska
Wysłany: 2011-06-03, 19:25   

ja tez polecam 3M bardzo dobre pasty maja :)
_________________
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska
 
 
MARCINcichocki 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARJ
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 95
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-06-04, 18:16   

Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru] a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.
_________________
CICHY
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Masta 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Manual
Imię: J
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 251
Skąd: Lubelskie, Teraz za granicą.
Wysłany: 2011-06-07, 11:22   

MARCINcichocki napisał/a:
Prawdziwe polerowanie lakieru właśnie polega na zmatowaniu[nie zdarciu lakieru] a póżniej odpowiednia pasta i polerowanie składające się z wielu etapów.Widziałem na własne oczy efekt .To jest polerowanie a nie napastowanie którego za jakiś czas efekt zginie.Tak również robią lakiernicy gdy jakieś zacieki porobią albo jakieś niedoskonałości.

tylko potem kolego zmierz sobie ile miałeś lakieru przed i po. Lakiernicy to popaprańcy! Jadą po lakierze bez zastanowienia.

Auto poleruje się pastą, bez żadnych tam matowień! I trzeba odróżnić pasty polerskie od takich co tylko zakrywają rysy, na jakiś czas.
Luknij sobie tutaj. Korekta robiona pastami.
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=5650

Przyjrzyj się na fotki 50/50, a zobaczysz różnicę.
_________________
Jest - Volvo C70 II 2.5T
 
 
yukon 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Artur
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-06-07, 13:08   

błagam nie róbcie polerek u lakierników :| . jest tyle osób, które mogą to zrobić profesjonalnie, za niewiele większą kasę :) dla amatora na początek najlepszy będzie system 3M + pady ABW. próbki na jedno auto z padami to koszt około 90zł :)
_________________
Kosmetyka samochodowa to nie nałóg, to ciągle dążenie do perfekcji...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: