Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AKE 2.5 180 KM] Audi nie odpalilo ponownie
Autor Wiadomość
SebeQu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 21
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-12-17, 22:49   [ AKE 2.5 180 KM] Audi nie odpalilo ponownie

Witam, ze wzgledu ze jest to moj pierwszy post prosilbym o wyrozumialosc ;)

Pacjent A6 C5 2001 AKE Quattro

Otoz problem polega na tym ze wczoraj tj 16.12.2016, podjąlem decyzje o wyprowadzeniu moich 180 czarnych koni arabskich na spacer do sasiedniego miasta i nastapil problem.

Auto po raz pierwszy odpalilo chwile pochodzilo okolo 2 minut, mialem juz ruszac i zauwazylem migajaca kontrolke swiec zarowych. Odrazu podlaczylem komputer zeby zobaczyc bledy i zauwazylem dwa bledy jednym byl blad G210 Czujnika niskiego stanu paliwa oraz drugi blad "odciecie zaplonu na skutek braku paliwa" zdziwiony bledami zgasilem samochod poruszylem kabelkami od baku i oba bledy zniknely.
Podczas ponownej proby odpalenia juz samochod nie odpala. Nie pojawia sie zaden blad.

Dzisiaj troche walczylem i podlaczylem pompe paliwa pod + od akumulatora i probowalem odpalac lecz auto nadal nie chcialo odpalic.

Dodam ze auto stoi lekko z górki a stan paliwa w chwili "popsucia" wynosil okolo 20 litrow paliwa temperatura na dworze -1

Prosilbym o pomoc moze ktos mial podobna sytuacje, albo chociaz naprowadzic gdzie szukac.

Pozdrawiam ;) !
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Jankes1974 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Tomek
Wiek: 42
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2016-12-18, 18:48   

witam ja miałem taki sam problem tez wyskakiwał taki sam błąd i mrugała kontrolka świec żarowych masz syf w zbiorniku paliwa i pompka nie podaje paliwa z jednej komory do drugiej jak będzie powyżej polowy baku to świece nie będą mrugać i auto nie zgaśnie zatankuj odpowietrz i będzie dobrze.to na pewno nie jest uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa
jak chcesz to możesz dzwonić 664003953
 
 
SebeQu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 21
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-12-19, 01:46   

Jankes1974 podsumowywujac dzisiejsze prace, doszczetnie rozebralem korytko w baku gdzie znajduje sie pompa paliwowa i zaciag do filtra paliwa, nie byly jakos szczegolnie usyfione ale wyczyscilem i nie stety nic to nie dalo :P

Jednakze po paru probach i wprost propornocjalnie powiekszajacej sie ilosci pustych butelek <lol> pojawil sie nowy plan, zostala podlaczona mala pompka pod przewod do filtra paliwa, zakrecilem i audi ozylo ! :D

Podsumowywujac:
Paliwo wraca z pompy wtryskowej do filtra :| przez co po prostu nie ma zadnego cisnienia, jutro poszukam ewentualnego uszkodzenia przewodu oraz sproboje zamontowac na przewodzie pod maska pompke paliwa okolo 0.2 bara wraz z zaworem kierunkowym zeby paliwo nie moglo wracac i zobaczymy co dalej bedzie ;)

Pozdrawiam

[ Dodano: 2016-12-21, 16:39 ]
Podsumuje pare ostatnich dni, auto nie odpalilo i stracilem juz do niego sily, auto trafilo do mechanika poinformuje co bylo przyczyna choroby murzyna :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2016-12-21, 17:06   

panowie, chociaż nie mam tego ferelnego silnika 2.5tdi, ale przerabiałem to z szwagrem jest filmik krok po kroku na youtube jak poradzić sobie z tym problemem, koleś wam dokładnie omówi waszą nieszczęsną usterkę i bardzo typową dla tych silników...czujnik o którym piszecie jest niestety za to wszystko odpowiedzialny, a nie syf w baku...gdzieś miałem pozapisywane te filmy ale gdzie...musiałbym poszperać...generalnie jak kolega wspomniał aby zapobiec w przyszłości temu problemowi to należy tankować pod korek i to dość często, mniej jak połowa baku czujnik się zwiesza. On jest odpowiedzialny za odłączenie dopływu paliwa do pompy...a dlaczego??? bo macie bardzo czułe pompy VP37 które za cholerę nie lubią się zapowietrzać i po to ten czujnik jak w komorze nie ma paliwa rozłącza wszystko aby ratowaćx pompę... :shock:

[ Dodano: 2016-12-21, 17:07 ]
dodam tylko, że czujnik jest dostępny tylko w serwisie ASO w nie małych pieniążkach... <zalamka>
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 270
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-21, 19:01   

krs2919 napisał/a:
panowie, chociaż nie mam tego ferelnego silnika 2.5tdi, ale przerabiałem to z szwagrem jest filmik krok po kroku na youtube jak poradzić sobie z tym problemem, koleś wam dokładnie omówi waszą nieszczęsną usterkę i bardzo typową dla tych silników...czujnik o którym piszecie jest niestety za to wszystko odpowiedzialny, a nie syf w baku...gdzieś miałem pozapisywane te filmy ale gdzie...musiałbym poszperać...generalnie jak kolega wspomniał aby zapobiec w przyszłości temu problemowi to należy tankować pod korek i to dość często, mniej jak połowa baku czujnik się zwiesza. On jest odpowiedzialny za odłączenie dopływu paliwa do pompy...a dlaczego??? bo macie bardzo czułe pompy VP37 które za cholerę nie lubią się zapowietrzać i po to ten czujnik jak w komorze nie ma paliwa rozłącza wszystko aby ratowaćx pompę...


Kolego prawie dobrze to opisałeś <okok>
Tuta wszystko jest co i jak no i ten filmik http://autobox24.pl/2015/06/12/12820/

krs2919 napisał/a:
dodam tylko, że czujnik jest dostępny tylko w serwisie ASO w nie małych pieniążkach...


Wymieniałem u siebie ten czujnik w kwietniu akurat wymieniłem na używkę za 40zł i śmigam <okok>

Sprawdź na nim oporność i będziesz wiedział czy działa czy nie a powinno być od 100 do 430 kOM jak kosz paliwowy jest pełny paliwa.
Ja bym od tego zaczął,a jak nie to elektryka szwankuje albo zapowietrza się układ gdzieś.
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2016-12-21, 19:13   

Damolka89 napisał/a:
Tuta wszystko jest co i jak no i ten filmik http://autobox24.pl/2015/06/12/12820/

o właśnie o ten filmik chodziło...miłej lektury... <okok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
SebeQu 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 21
Dołączył: 17 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Będzin
Wysłany: 2017-01-11, 00:07   

Dla osob ciekawych dalszych poczynan murzynka <luzik>

Otoz trafil na warsztat odstal kolo 2 tygodni na warsztacie wczoraj udalo sie im go odpalic stwierdzili ze auto by najlepiej zrzucic ze skarpy zdiagnozowali ze pompa i 6 wtryskow do wymiany podliczyli okolo 8 tysiecy za wszystko <zalamka> zabralem go z tego warsztatu ( podejrzewam ze nie chcieli tego robic i odpalili tylko zeby go zabrac )

i uwaga teraz najlepsze, auto od tej pory jezdzi odpala nie ma z nim najmniejszego problemu :D <luzik>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: