Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr
Autor Wiadomość
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-08, 17:52   [ AFN 1.9 110 KM] sztanga nieściąga niskie cisnienie n75 .pr

Witam mam problem z Andzią 1.9 tdi afn automat ciśnienie z zaworu n75 tylko 0.3 skutek nie ściąga sztangi na wolnych do końca .Co zrobiłem :zawór n75 nowy pierburg,przewody nowe ,przepływka nowa bosch,turbo wyczyszczone,servo daje 0.9 bara ,próbowałem z pominieciem serva na krótko na n75 dochodzi 0.9 a wychodzi na wolnych 0.3 ,lekkie dodanie gazu i sztanga idzie do góry jak należy vcdsem test zaworu -zawór pracuje jak należy .
Autko mułowate z dołu .w miedzy czasie podmieniłem komputer z a4 1.9 tdi 038906018 S i dalej nic dopiero jak zaslepiłem egr autko dostało mocy ale to jeszcze nie to katalizator drożny,
W mojej Andzi powinien być komp z końcówką 038 906 018 DG .
Coś żle wysterowuje n75 że daje tylko 0.3 bara ,czy mozliwe zeby w moim oryginalnym sterowniku 038 906 018 DG padła końcówka odpowiedzialna za sterowanie n75 ,rozkleiłem ten sterownik była w nim
podnoszona moc co widzę po scalakach i po tym co poprzedni własciciel mi mówił szukam pewnego sterownika 038 906 018 DG bo to chyba on krzaczy zastanawiam sie czy soft orginał czy lekko ponidniesiona omoc pod automata ag4 jakieś sugestie miał ktos podobne doświadczenia <mysli> <


może znacie kogoś od komputerów EDC 15 żeby pomógł zrobic porządek z tym sterownikiem bo to chyba w nim tkwi problem z forum elektroda mam oryginalny wsad sterownika ,ale wolał bym kilka koników więcej co o tym myślicie .

Wrzucam link do filmu w 24 sekundzie widać jak sztanga jeszcze idzie w górę

http://patrz.pl/film,v70927-144931-mp4,160842.html
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-09, 00:54   

A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?

[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?
 
 
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-09, 06:58   

KLICHO napisał/a:
A ciśnienie na pompie Vacum na krućcu ? Lata kruciec czy sztywny ?

[ Dodano: 2017-10-09, 00:57 ]
Co do ecu powinien nie powinien każdy od AFN już w nowszym opakowaniu będzie nim tak samo sterował. Więc nie ma różnicy. Podstawowe pytanie czy jak zaciągniesz strzykawką sztangę turbo to trzyma czy zaczyna wololi strzykawka opadać ?

Krucieć sztywny (cisnienie 0.9)odpinałem od wspomagania hamulców ten rozdzielacz na grodzi zeby wyelyminowac ubytek ciśnienia na wsppomaganiu hamulców ,żeby całe podcisnienie szło z vacu na n75 bez rezultatu
pompka vacumetra podnosiłem sztangę i nie opadała ja robiłem jazde próbną tak do 2500 obrotów ale bez szału auto słabo sie odpychało ale to było przed zaslepieniem egr mysle ze jak teraz podnisę sztange strzykawką to lepiej pojedzie .
Czysciłem i mierzyłem multimetrem zawór cisnienia doładowania wszystko ok
mozliwe zeby obydwa ecu miały problem z wysterowaniem n75 napiecie z ecu na wolnych obrotach 5.5 v
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-09, 10:41   

Zobacz czy gruszka nie opada jak zaciagniesz strzykawka. Bo jak opada to zle i na jalowych to rob :)
 
 
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-10, 02:11   

KLICHO napisał/a:
Zobacz czy gruszka nie opada jak zaciagniesz strzykawka. Bo jak opada to zle i na jalowych to rob :)

ok dziś popatrzę ciągle pada ,ale jak mechanik sprawdzał pompka ręczna do pomiaru podcisnienia to trzymała grucha jak trzeba, ale spróbuje jeszcze strzykawką
dziś dolałem środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy może gdzieś jakiś syf cos blokje i stad ten muł ciężko go rozbujać do 140km/h.
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-10, 10:00   

Nic to nie da :) a zrob logi dynamiczne 003 004 011 jak na razie kazdy pojedynczo
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-10, 15:28   

KLICHO napisał/a:
Nic to nie da :) a zrob logi dynamiczne 003 004 011 jak na razie kazdy pojedynczo


Witam i dzięki za zainteresowanie logi sam robiłem w mieście i automat nie wyszły najlepiej
dorzuciłem 004 ,000, zprzegazówką na postoju
Zauważyłem że tdi timing kat pokazuje 51 czyli super,a w basic setting 000 druga pozycja 56-57



Statyczny:
Grupa 000: http://vaglog.com/log-000_N6fh5.html (z przegazówką na postoju)
Grupa 004: http://vaglog.com/log-004_jIYZv.html (z przegazówką na postoju)
Dynamiczny:
Grupy 003, 004, 011: http://vaglog.com/log-003_004_011_JDVEV.html
Grupy 003, 010, 011: http://vaglog.com/log-003_010_011_Dd7X2G.html


jak byś mógł tel na pw to szybciej by poszło
pozdro <luzik>

<luzik>
  
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-10, 19:08   

Na samej górze tnie przepływka w sumie w prawie całym zakresie o 100 jednostek nie uda Ci się rzobic od 1500 ? nawet do 3000 ? Bo tam najwięcej się dzieje i najwięcej widać
 
 
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-10, 19:23   

nówka sztuka boscha ma dwa tygodnie nowy filtr ?/???
sprubuóje jutro jeszcze raz i pojedynczo musze zmienic czestotliwosć próbkowania bo odczyt vcds-ajest prawie co sekunde i jak depne w pedał to myk od razu 2000 w logu no i ta zmiana biegu nie potrzebna ,nie wiem moze na asb zapiąć ze tylko pierwszy bieg i wtedy but w podłogę
ps.który parametr w vcdsie odpowiada za to żeby logi były wyraźniejsze tzn czestotliwość zapisu była wieksza <zalamka> <zalamka>
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-10, 22:57   

To coś powoduje że przepływka ma zaburzone odczyty :)
 
 
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-11, 14:53   

KLICHO napisał/a:
To coś powoduje że przepływka ma zaburzone odczyty :)

filtr nowy co może mieć wpływ na zaburzenie odczytu ,moze czujnik temperatury zespolony razem z czujnikiem ciśnienia doładowania coś krzaczy czujniki pomierzyłem zgodnie z autodatą
przyszło mi do głowy że jak zawór egr nie domykał zanim go zaslepiłem(co dało poprawę w osiagach)to w kolektorze dilotowym jest syf i czujnik odczytuje ciśnienie jako właściwe ale defakto tlenu jest za mało <mysli>




  
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 67
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-10-11, 16:47   

Sprawność czujnika temp i temp dolotu grupa 007
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
marsjan81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2017
Posty: 10
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2017-10-13, 21:01   

Witam.Ja mam podobny problem przy mojej a6 98 1.9 110 afn.Na 1,2 i 3 jest ok nic nie odcina cisne do 4.500 obr. a jak tylko przelacze na 4 lub 5 bieg wlacza sie tryb awaryjny. i trzeba zgasic odpalic i jade dalej.
 
 
misiekb4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Michał
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 65
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-10-13, 22:17   

Może turbo do czyszczenia ;-)
Mi odcinalo na 4 biegu przy 120km/h.
Po czyszczeniu odpukac już hulam z pół roku ;-)
_________________
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
 
 
tomeko89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-10-14, 00:34   

misiekb4 napisał/a:
Może turbo do czyszczenia ;-)
Mi odcinalo na 4 biegu przy 120km/h.
Po czyszczeniu odpukac już hulam z pół roku ;-)

Turbina wyczyszczona w profesjonalnym warsztacie ,nie odcina cos czuje ze to wtryski albo pompa ,albo ten wtrysk sterujący auto zachowuje sie jakby mu ze 30 koni ubyło
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: