Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC części aut superparts.pl części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AFN 1.9 110 KM] Problem z rolką napinacza paska wielorowko
Autor Wiadomość
chelsea78 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Jasiek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 248
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2016-12-28, 23:04   [ AFN 1.9 110 KM] Problem z rolką napinacza paska wielorowko

Witam, otóż borykam się już od jakiegoś czasu z takim oto problemem, oryginalna rolka paska osprzętu poodała się jakiś czas temu więc postanowiłem wymienić ją na nową, pojechałem do sklepu, bach 60 czy tam 70 zł na ladę, jest rolka, założona, git, nic nie świszczy, nie piszczy. Po jakiś 3-4 msc rolka wyzionęła ducha, śwerk, pisk, mój mechanik stwierdził że trzeba założyć rolkę za 200 zł to nie będzie się to dziać bo te tanie padają po kilku miesiącach, mówi się trudno, pojechałem do sklepu, niestety, najdroższa rolka jaka jest w sprzedaży to rolka za 70 zł firmy INA, jeśli chcę coś z górnej półki to muszę kupić cały napinacz za 250 zł. No świetnie, pomyślałem że nie będę kupował całego napianacza żeby mieć z niego tylko rolkę, kupiłem samą rolkę firmy INA, założyłem, znowu spokój na 3 msc i dalej to samo. Stąd mój temat tutaj, czy możliwe jest że te tanie rolki są aż tak bardzo dziadowskie? A może sęk leży w całym napinaczu? Że krzywo przechodzi pasek przez rolkę? Jak to sprawdzić? Mam na oku rolkę ruville za 140 zł z przesyłką na czesciauto24 ale nie chcę wydawać kolejnej kasy na 2-4 msc. Rolka alternatora sprawna, napinacz nie drga. Z góry dzięki za opinie.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Marcin12512 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-12-29, 11:17   

A napinacz pracuje? Miałem przypadki ze rolki były ok a napinacz sie przycinał.
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 271
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-29, 11:23   

Witam <luzik>
Możliwe, że trafił Ci się wadliwy napinacz i teraz takie tego efekty. Nie wymieniaj samych rolek, bo to nic nie da tylko kasa w błoto.
U mojego ziomka był podobny przypadek tylko, że wymieniliśmy cały napinacz z rolką <okok>
Pozdrawiam <luzik>
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chelsea78 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Jasiek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 248
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-01-02, 20:47   

Witam, Panowie, zabrałem się dzisiaj za wymianę owego napinacza ale mam problem stary jak świat, czyli z odkręceniem wiskozy <wnerw> Możecie poratować mnie swoimi doświadczeniami? Jak zblokować wisko? Jaki gwint ma śruba? Prawy? Lewy? Dobrze że mam jeszcze jutro dzień wolny to powalczę z tym trochę ale jak się nie uda to będę musiał sobie odpuścić <zalamka>
 
 
Marcin12512 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-01-03, 11:12   

Gwint jest prawy, śrubka na 8 imbus. Ja wisko trzymałem żabą i poszło.
Powodzenia <lol>
 
 
chelsea78 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Jasiek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 248
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-01-03, 13:40   

Porażka całkowita, śruba obrobiona, teraz muszę zwalić cały przód i odkręcić całą łapę od bloku i zawieźć do kogoś kto mi to odkręci <zalamka> dobrze że mam drugi samochód bo by była d**a zbita
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 271
Skąd: Łomża
Wysłany: 2017-01-03, 13:55   

Na brak roboty nie narzekasz widać.
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Marcin12512 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Marcin
Dołączył: 21 Gru 2016
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-01-03, 21:12   

Spróbuj wbić torx bądz 12 katną. Powinno pójść tylko trzeba do końca wbić.
 
 
chelsea78 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AFN 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: Jasiek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 18 Paź 2011
Posty: 248
Skąd: Tomaszów Lubelski
Wysłany: 2017-01-04, 00:45   

Dałem sobie spokój, teraz idę na dwie dwunastki do pracy więc nie będzie kiedy robić, tak jak pisałem jest drugie wozidło więc audi może stać. Mam wolne w piątek i w sobotę więc biorę się za zrzucenie przodu, wyjmę całą łapę i zawiozę do znajomego mechanika żeby mi to wykręcił, przy okazji zamówię sobie nową śrubę do wiska i porządne nastadki trzpieniowe. Yato to dobra firma? No i przy okazji może wymienię sobie łożysko i sumering w pompie wspomagania skoro już będzie na wierzchu. Nie cieknie ani nie odzywa się ale samochód już ma nalatane 400k km więc na pewno w końcu się odezwie. Postanowiłem się że nie będę się śpieszył i żeby miał miesiąc stać to to zrobię raz a porządnie żeby potem znowu pół samochodu nie rozbierać.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: