Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Szarpie i kopci
Autor Wiadomość
DaNNy91 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 26
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 26
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2016-11-05, 15:30   [ AEL 2.5 140 KM] Szarpie i kopci

Witam

Jak w temacie, problem polega na tym, że auto czasem szarpie, jakby się dlawilo a przy tym strasznie kopci, dokładnie wygląda to tak że przy szarpnieciu idzie bąk. Nie ma znaczenie czy jest pod obciążeniem czy nie, dochodzi do ok 3tys i się zaczyna dlawic. dzieje się to przy rozgrzanym silniku ale sporadycznie. Nikt nie wie o co chodzi, jedyne rady to druga pompa bądź regeneracja turbo, może ktoś przerabial ten temat.
Z góry dziękuję za pomoc
Dodam jeszcze że czasem delikatnie faluje na jałowym biegu
Mam wszystko nagrane ale nie mogę dodać załącznika :/
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
szczygiel189 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Artur
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 78
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2017-01-07, 18:29   

wtrysk sterujący do sprawdzenia(szarpanie i puszczanie bąków :D ), a co do falowania to wszystkie wtryski do sprawdzenia i nastawnik pompy może być zanieczyszczony.
Na początek możesz kupić preparat do czyszczenia wtrysków, wlać go w słoik i podłączyć go szlaufem od razu pod zasilenie pompy. Polecam preparat liqui moly
_________________
Było:
Audi 80 B3 1.8S 90PS B+G

Jest:
Audi A6 C4 2.5TDI 140PS
 
 
sylwo78 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AAT
Imię: sylwester
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: łomża
Wysłany: 2017-01-08, 18:56   

witam,miałem podobny problem i przy wymianie rozrządu okazało się że był przestawiony o 1ząbek po dokładnym ustawieniu problem zanikł i jest po dziś dzień <okok>
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: