Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

powłok hydrofobowych Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Powłoki
hydrofobowe
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj
Autor Wiadomość
Kudi 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Kacper
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Łuków
Wysłany: 2015-02-01, 14:54   [ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj

Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 356
Skąd: dolnosląski

Wysłany: 2015-02-01, 15:21   Re: Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj

Kudi napisał/a:
Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?


zależy dla kogo lepiej <rotfl>
jak dla auta- zawsze lepiej kupić nowe
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-01, 16:43   

zależy czy nowe nowe, czy nowe używane?
nówki to sporo kasy i regeneracja pozwala dużo zaoszczędzić, a kupowanie używek z niepewnego źródła w niewiadomym stanie to loteria.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
Kudi 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Kacper
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Łuków
Wysłany: 2015-02-01, 17:37   

Chodzi mi całkowicie nowe kupywać bo to moje oczko w głowie :>
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 356
Skąd: dolnosląski

Wysłany: 2015-02-01, 21:13   

jak chcesz podwoić wartość pojazdu to kupuj :]
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-02, 12:24   

nowe to nowe, jak auto chcesz trzymać i cię stać to kupuj
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
verus 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-02-05, 00:17   

A czy można kupić nową turbinę poza salonem ? Jakie to są koszty ? Pompa to coś pod 5 tys ?
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 356
Skąd: dolnosląski

Wysłany: 2015-02-05, 19:37   

verus napisał/a:
A czy można kupić nową turbinę poza salonem ? Jakie to są koszty ? Pompa to coś pod 5 tys ?


turbina ok 4tyś (może w ramach wietrzenia magazynów bedzie w promocji )
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
axidix 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 247
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-03-11, 16:25   

Osobiście zastanowił bym się bo jednak to są stare rzeczy i leża na półkach gdzieś ... Guma ma to do siebie że parcieje więc po zakupie nowych części możesz mieć tak że wszytko zacznie rzygać olejem i paliwem a co do regeneracja możesz zafundować dobie nowe części do pompy nie regenerowane i będzie chyba jednak tanie coś mi ostatnio o uszy się obiło że głowica do naszych pomp 1000 nówka bosch .
Zafunduj gdzieś do pożądanego serwisu Boscha żeby dobrze zrobili i tyle i nie zapomnij o końcówkach wtrysków :P a jak końcówki to i przekładki :P
_________________
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
kuki6 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: G-ce/śląskie
Wysłany: 2015-07-07, 13:48   

ładowanie nowych części do tak starych samochodów jest nieopłacalne, chyba że zamierzasz jeszcze eksploatować 10 lat. ja moją pompę w AAT 116KM dałem do regeneracji w profesjonalnym serwisie BOSCH, mam gwarancję na 100.000km o ile auto będzie serwisowane dalej na tej stacji, co i tak czynię. Generalnie pompa zrobioną w profi zakładzie ma całe bebechy nowe, zazwyczaj zostaje sam korpus. Koszt całości <1000 zł. Zresztą nie chce, żeby mi nie-wiadomo-kto grzebał przy motorze, bo juz wielu "spec'ów" poznałem wcześniej. Muszę jeszcze zregenerować turbinę i wymienić wąż turbo, bo niestety mam pęknięty i za pomocą przewalcowanej blachy i taśmy zbrojonej połatany (swoją drogą - może ktoś zna zamiennik na ten wąż - ponoć od jakiegoś UAZa czy czegośtakiego pasuje, wąż już ciśnieniem, za turbiną). Turbinę ze stałą geometrią łopatek to można nawet samemu czyścić, mój kolega tak to robił w VW passacie. Można też wymontować i wysłać. Koszt między 400-600 zł.

Mam najechane ponad 500.000km i auto ledwo zakopci jak mocniej dodam gazu, chyba że długo jeżdzę po mieście, to trzeba przedmuchać. bierze 0,2-0,3l olej na 1000km. trzeba dbać wymieniać osprzęt, rozrząd robić w miejscu, gdzie odpowiednio ustawią kąt, i taka regeneracja daje do przejechania kolejne 200.000km - warto też zmienić wtryski, tj. bardziej nawet pompę po wymianie wtrysków, bo nowe nie-lejące bardziej obciążają serducho pojazdu.

update:
Koszt regeneracji pompy to jednak w granicach 1500 zł jest. Moja pomyłka.
_________________
4ever3dom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: