Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj
Autor Wiadomość
Kudi 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Kacper
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Łuków
Wysłany: 2015-02-01, 14:54   [ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj

Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 357
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-02-01, 15:21   Re: Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj

Kudi napisał/a:
Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?


zależy dla kogo lepiej <rotfl>
jak dla auta- zawsze lepiej kupić nowe
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-01, 16:43   

zależy czy nowe nowe, czy nowe używane?
nówki to sporo kasy i regeneracja pozwala dużo zaoszczędzić, a kupowanie używek z niepewnego źródła w niewiadomym stanie to loteria.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Kudi 


Model: 80 B4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Kacper
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Skąd: Łuków
Wysłany: 2015-02-01, 17:37   

Chodzi mi całkowicie nowe kupywać bo to moje oczko w głowie :>
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 357
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-02-01, 21:13   

jak chcesz podwoić wartość pojazdu to kupuj :]
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-02, 12:24   

nowe to nowe, jak auto chcesz trzymać i cię stać to kupuj
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
verus 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-02-05, 00:17   

A czy można kupić nową turbinę poza salonem ? Jakie to są koszty ? Pompa to coś pod 5 tys ?
 
 
krzysiekjx1 



Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Pomógł: 9 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 357
Skąd: dolnosląski
Wysłany: 2015-02-05, 19:37   

verus napisał/a:
A czy można kupić nową turbinę poza salonem ? Jakie to są koszty ? Pompa to coś pod 5 tys ?


turbina ok 4tyś (może w ramach wietrzenia magazynów bedzie w promocji )
_________________
nikt za darmo ci nie da

 
 
axidix 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 249
Skąd: Kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2015-03-11, 16:25   

Osobiście zastanowił bym się bo jednak to są stare rzeczy i leża na półkach gdzieś ... Guma ma to do siebie że parcieje więc po zakupie nowych części możesz mieć tak że wszytko zacznie rzygać olejem i paliwem a co do regeneracja możesz zafundować dobie nowe części do pompy nie regenerowane i będzie chyba jednak tanie coś mi ostatnio o uszy się obiło że głowica do naszych pomp 1000 nówka bosch .
Zafunduj gdzieś do pożądanego serwisu Boscha żeby dobrze zrobili i tyle i nie zapomnij o końcówkach wtrysków :P a jak końcówki to i przekładki :P
_________________
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kuki6 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 38
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 43
Skąd: G-ce/śląskie
Wysłany: 2015-07-07, 13:48   

ładowanie nowych części do tak starych samochodów jest nieopłacalne, chyba że zamierzasz jeszcze eksploatować 10 lat. ja moją pompę w AAT 116KM dałem do regeneracji w profesjonalnym serwisie BOSCH, mam gwarancję na 100.000km o ile auto będzie serwisowane dalej na tej stacji, co i tak czynię. Generalnie pompa zrobioną w profi zakładzie ma całe bebechy nowe, zazwyczaj zostaje sam korpus. Koszt całości <1000 zł. Zresztą nie chce, żeby mi nie-wiadomo-kto grzebał przy motorze, bo juz wielu "spec'ów" poznałem wcześniej. Muszę jeszcze zregenerować turbinę i wymienić wąż turbo, bo niestety mam pęknięty i za pomocą przewalcowanej blachy i taśmy zbrojonej połatany (swoją drogą - może ktoś zna zamiennik na ten wąż - ponoć od jakiegoś UAZa czy czegośtakiego pasuje, wąż już ciśnieniem, za turbiną). Turbinę ze stałą geometrią łopatek to można nawet samemu czyścić, mój kolega tak to robił w VW passacie. Można też wymontować i wysłać. Koszt między 400-600 zł.

Mam najechane ponad 500.000km i auto ledwo zakopci jak mocniej dodam gazu, chyba że długo jeżdzę po mieście, to trzeba przedmuchać. bierze 0,2-0,3l olej na 1000km. trzeba dbać wymieniać osprzęt, rozrząd robić w miejscu, gdzie odpowiednio ustawią kąt, i taka regeneracja daje do przejechania kolejne 200.000km - warto też zmienić wtryski, tj. bardziej nawet pompę po wymianie wtrysków, bo nowe nie-lejące bardziej obciążają serducho pojazdu.

update:
Koszt regeneracji pompy to jednak w granicach 1500 zł jest. Moja pomyłka.
_________________
4ever3dom
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: