Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl części aut Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
gekoczesci.pl
Sklepledowy.pl
Sklep alufelgi
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-14, 12:23   [ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem

Witam klubowiczów!
Kupiłem tydzien temu a6 c4 2.8 v6 quattro 1995r silnik ACK. Mam problem z praca silnika. Mianowicie nie trzyma mi cisnienia paliwa ciezko pali, musze kilka razy zaplonem pompowac paliwo by doszlo do silnika i zapala. Jak postoi chwile do 10 minut to pali na dotyk. Druga sprawa dojezdzam do swiatel lub inna sytuacja na drodze, obroty spadaja do 200/m pozniej wraca na swoje obroty lub potrafi zgasnac(na benzynie nie ma problemu z obrotami tylko na LPG tak sie dzieje). Na co zwrocic uwage w tych dwoch kwestiach- mianowicie dowiedzialem sie ze jest gdzies zawor zwrotny ze nie trzyma cisnienia w ukladzie paliwowym. a co z obrotami?? Instalacja LPG ma zaledwie tydzien, sterownik LPG ustawiony na zicher a i tak jest problem. Prosze o podpowiedzi.
Pozdrawiam Bartek z Zamościa LZ 61879 :]
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
sokol06 


Model: A4 B5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-18, 16:02   

Zostaw poluzowany korek wlewu paliwa, to mogą być problemy z odpowietrzaniem baku. Do sprawdzenia też przewody podciśnienia.
 
 
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 13:06   

Z nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym sobie poradziłem. Mianowicie wymieniłem filtr paliwa i problem znikł. Zbierała się parafina i zanim wypchał silnik parafinę to trochę zeszło gdy paliwo dostało się do wtrysków. Lecz drugi problem pozostał z obrotami silnika. Na benzynie chodzi równo lecz gdy przełącze na LPG silnik wariuje na niskich obrotach potrafi nawet zgasnąć lub utrzyma się na obrotach około 200/m i wraca na swoje wolne obroty. Jeden z forumowiczów napisał ze odpowiedzialny może być ezektor. Proszę o pomoc.
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 165
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-08-28, 14:08   

evry, masz odpowiedź, jedź do gazownika.
Zanim pojedziesz, możesz sprawdzić cały układ podciśnienia w silniku (jest dość rozbudowany) w nim właśnie masz ten eżektor. Czy wężyki nie są sparciałe, czy nie są pozaginane czy połamane, czy eżektor działa prawidłowo.
 
 
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 18:38   

Wszystkie przewody podcisnienia wymieniłem na nowe tydzień temu, lecz ezektor pozostał ten sam. Zamówiłem dzisiaj oryginalny ezektor w ASO, poczekam aż przyjdzie wymienie i zobacze jak to będzie chodziło. Jeden z forumowiczów pisał mi PW że miał ten sam problem co ja wymienił ezektor na nowy i problem znikł.
 
 
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 165
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-08-28, 18:51   

evry, jak można wiedzieć ile on teraz kosztuje?
Orientowałeś się ile długa i krótka odma kosztuje może (w ASO)?
 
 
Warsztat Audi 

forum

Model: A6 C5
Podwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 20 luty 2012
Posty: 1256
Skąd: Mazowieckie
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 18:57   

Ezektor 110zł + 18zł przesyłka oryginalny w ASO Rzeszów. Jest na Allegro.
O odmy nie pytałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: