Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC Regeneracja reflektorów części aut superparts.pl Led Toyota Avensis felgi audi a6 milionczesci warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kalkulator
OC/AC
Regeneracja
reflektorów
superparts.pl
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
Części A6 C5
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-14, 13:23   [ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem

Witam klubowiczów!
Kupiłem tydzien temu a6 c4 2.8 v6 quattro 1995r silnik ACK. Mam problem z praca silnika. Mianowicie nie trzyma mi cisnienia paliwa ciezko pali, musze kilka razy zaplonem pompowac paliwo by doszlo do silnika i zapala. Jak postoi chwile do 10 minut to pali na dotyk. Druga sprawa dojezdzam do swiatel lub inna sytuacja na drodze, obroty spadaja do 200/m pozniej wraca na swoje obroty lub potrafi zgasnac(na benzynie nie ma problemu z obrotami tylko na LPG tak sie dzieje). Na co zwrocic uwage w tych dwoch kwestiach- mianowicie dowiedzialem sie ze jest gdzies zawor zwrotny ze nie trzyma cisnienia w ukladzie paliwowym. a co z obrotami?? Instalacja LPG ma zaledwie tydzien, sterownik LPG ustawiony na zicher a i tak jest problem. Prosze o podpowiedzi.
Pozdrawiam Bartek z Zamościa LZ 61879 :]
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
sokol06 


Model: A4 B5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ACK
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-18, 17:02   

Zostaw poluzowany korek wlewu paliwa, to mogą być problemy z odpowietrzaniem baku. Do sprawdzenia też przewody podciśnienia.
 
 
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 14:06   

Z nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym sobie poradziłem. Mianowicie wymieniłem filtr paliwa i problem znikł. Zbierała się parafina i zanim wypchał silnik parafinę to trochę zeszło gdy paliwo dostało się do wtrysków. Lecz drugi problem pozostał z obrotami silnika. Na benzynie chodzi równo lecz gdy przełącze na LPG silnik wariuje na niskich obrotach potrafi nawet zgasnąć lub utrzyma się na obrotach około 200/m i wraca na swoje wolne obroty. Jeden z forumowiczów napisał ze odpowiedzialny może być ezektor. Proszę o pomoc.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 205
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-08-28, 15:08   

evry, masz odpowiedź, jedź do gazownika.
Zanim pojedziesz, możesz sprawdzić cały układ podciśnienia w silniku (jest dość rozbudowany) w nim właśnie masz ten eżektor. Czy wężyki nie są sparciałe, czy nie są pozaginane czy połamane, czy eżektor działa prawidłowo.
 
 
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 19:38   

Wszystkie przewody podcisnienia wymieniłem na nowe tydzień temu, lecz ezektor pozostał ten sam. Zamówiłem dzisiaj oryginalny ezektor w ASO, poczekam aż przyjdzie wymienie i zobacze jak to będzie chodziło. Jeden z forumowiczów pisał mi PW że miał ten sam problem co ja wymienił ezektor na nowy i problem znikł.
 
 
maniocek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALG
Imię: Mariusz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 205
Skąd: Mrągowo/Olsztyn
Wysłany: 2016-08-28, 19:51   

evry, jak można wiedzieć ile on teraz kosztuje?
Orientowałeś się ile długa i krótka odma kosztuje może (w ASO)?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
evry 


Model: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ACK
Imię: Bartek
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 9
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-08-28, 19:57   

Ezektor 110zł + 18zł przesyłka oryginalny w ASO Rzeszów. Jest na Allegro.
O odmy nie pytałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: