Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów
Autor Wiadomość
chudy1238 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: morąg
Wysłany: 2013-11-19, 19:46   [ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów

Witam mam problem tego typu że auto po odpaleniu chodzi normalnie a po pewnym czasie jak się troszkę rozgrzeje obroty zaczynają falować tak na 1400-1800 jak się rozgrzeje tak ok 80°C to wszystko wraca do normy, a w trakcie jazdy przy wciśnięciu sprzęgła obroty chwilowo idą do góry jak bym dodał gazu na sekundę, a przy odpuszczeniu gazu na biegu silnik nie hamuje odrazu tylko po sekundzie i przy tym jeszcze szarpnie. Proszę o pomoc nie wiem czy wymienić silniczek krokowy czy przepustnica, może miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
rafio83 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASN
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 331
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2013-11-19, 20:20   

Sprawdź przepływomierz powietrza <okok>
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-11-19, 20:49   

rafio83 napisał/a:
Sprawdź przepływomierz powietrza

chudy1238, chyba nie ma tego urządzenia :)
Co do krokowca to na pewno nie zaszkodzi jego wyczyszczenie, a może pomóc.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
chudy1238 


Model: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: morąg
Wysłany: 2013-11-20, 17:38   

grzemo napisał/a:
rafio83 napisał/a:
Sprawdź przepływomierz powietrza

chudy1238, chyba nie ma tego urządzenia :)
Co do krokowca to na pewno nie zaszkodzi jego wyczyszczenie, a może pomóc.


Krokowca już czyściłem nie wiem może trzeba go wymienić?
Przepływomierza to nie posiadam. zapomniałem napisać że mam silnik 2,6 V6 ABC
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1989
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2013-11-20, 19:50   

Oczywiście podstawa to szczelny dolot i wszystkie podciśnienia.
 
 
mciro74 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.6 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 43
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 6
Skąd: Esbjerg-Dania
Wysłany: 2014-01-06, 15:06   

weż sprawdż układ ssaco wtryskowy czyli sprawdż kolektor ssący,100 % zassysa lewe powietrze.to samo miałem u siebie a ma A6 2,6 v6.wyjmij kolektor zdejmij pokrywy dolną i górną sprawdż oring,bo nie ma tam uszczelek,oring można kupić na metry +klej,usuń stare oring,wyczyść i oddtłóść i wklej nowe.na górę i dół potrzeba około 3 m oringu. pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
stream85 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1994
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ABC
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 1
Skąd: Dęblin
Wysłany: 2017-02-17, 16:04   

Podepnę się pod tamat żeby nie zakładać nowego.
Mam takie o to problemy: Szarpie i dławi się na niższych obrotach, tak do 2500. Potem jest ok. Mam to od ok miesiaca. 2 tyg temu miałem przegląd gazu i wymiane filtrów. Gazownik chciał sprawdzić czemu sie dusi i zaczął go mocno gazowac aż wystrzeliło jedną świecę i zerwało gwint. O dziwo po zrobieniu tego i wymianie świec silnik pracował wręcz idealnie... przez 3-4dni. Ze świecami jest wszystko ok. Nie bardzo ogarniam co gdzie jest w silniku. A chciałem sprawdzić szczelność dolotu itp. A druga sprawa to falowanie obrotów przy hamowaniu np na światłach. Po odpaleniu nic nie faluje. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu metrów wciśnięciu sprzęgła i hamulca obroty falują 500-1500 i tak ze 30sek i potem wracaja do jednego położenia ok 1000. Czy to może być wina silniczka krokowego? W którym miejscu się znajduje? Silnik oczywiście 2.6 ABC z gazem. Objawy jedne i drugie na obu paliwach występują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: