Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: RomanS
2013-05-15, 23:13
[ A6 C5] Upgrade hampli w C5
Autor Wiadomość
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-10-03, 21:32   

Hamując 288/245 tył jest bardzo słaby. Czytając ten wątek zmiana na 255 jest duża poprawa.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 597
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-10-03, 21:40   

Zrób sobie najpierw przód i wtedy zobaczysz jak się hamuje i jaka różnica

[ Dodano: 2017-10-03, 21:41 ]
Ja mam z przodu 320 z tyłu nawet nie wiem jaka bo nie mierzylem i też myślałem o zmianie ale jakbym brał to z S6
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-10-09, 19:44   

No widzisz, mając 288/245 na suchym przód nurkuje. Na mokrym abs luzuje przód, a tył nawet nie myśli się zblokować. Takie super hamulce, że raz zimą ręczny się zablokował to przejechałem kilkanaście km zanim puścił (tarcza się nawet nie przegrzała). Temu szukam zacisków (i jarzma?) pod 255. Te co widziałem to miały tłoczek 38. :( Z tego co widziałem to avanty miały 255, ale nie wiem czy podpasują pod quattro.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 597
Skąd: Jelenia Góa
Wysłany: 2017-10-10, 22:22   

To może wina leży w zaciskach? Może trzeba wyczyścić sprawdzić? Bo po założeniu nawet tych 255 to masz tylko 1cm różnicy gdzie nawet klocek nie sięga na całą powierzchnię . Skoro mówisz że ręczny ci się zapiekl i tarcza się nie zagrzała no to jak ma hamować? Moim zdaniem wina nie leży po stronie tarcz bardziej bym się skupił aby zaciski pracowały dobrze i na prowadnicach.
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 183
Skąd: Białystok
Wysłany: 2017-10-10, 23:03   

Tylko według tego wątku tłoczek jest większy, więc siła hamulca będzie większa. Tarza się nie przegrzała, ale klocek ładnie wyczyściło.

[ Dodano: 2017-10-15, 12:45 ]
Czy zacisk i tłoczek 255 z każdego a6 (po FL, avant, FWD) będzie pasował pod mój przedliftem quattro?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: