Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
WRC części samochodowe OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy
Autor Wiadomość
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1956
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2011-11-07, 22:10   

[quote="toom_ek"]
Lechunlx napisał/a:
@toom-ek: zgodze się, że montaż jest najważniejszy, ale Twoje stwierdzenie, że "nic" się nie działo tak naprawde nie wiele daje. To, że auto miało nierówną dawkę paliwa i korekty pewnie szalały to nic? Robiłeś w czasie użytkowania jakies diagnozy choćby samym vag'iem ? witam , byłem raz w roku na przeglądzie i raz w roku na kontrole ,praca na gazie była równa (przed montażem gazu zawsze wymieniałem świece) gazownik podczas mojej wizyty robił korekty ,ale były tak małe że podczas mojej codziennej eksploatacji nic nie odczuwałem , przy maksymalnym bucie nic się nie działo żadnego przeskakiwania na pb ,teraz posiadam kme silver , stag 300 , czerwone valtki i jest <okok> .

Tak tylko ciekawe jakie miałeś AFR przy pełnym bucie w tym 4.2 kiedy to już korekty paliwowe nic nie mówią jak i zwykła sonda zbyt wiele nie powie.
Porządny gazownik nie założy jednego reduktora do silnika V8, ja bym założył 2 x KME Gold.
Co do czerwonych Valteków to raczej wtryskiwaczami nazwać ich nie można.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1322
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-08, 17:36   

slawq napisał/a:
grzałka, problemem jest przy jeździe po zrzuceniu na luz ( co prawda rzadko to robię bo z reguły hamuję biegami ) spadają do 500 obr i czasami trochę niżej, wtedy raz na jakiś czas zdarza mu się zgasnąć. Jak robię to na postoju bez jazdy to nie gaśnie ( podczas jazdy większe obciążenia, z reguły gaśnie podczas skręcania - obciążenie pompą wspomagania ) ale spadają tak obroty że budą zatrzęsie.
Co do falowania - na benzynie nic, na LPG czuć lekkie wibracje na wolnych obrotach . Może to przez świece - pisza tu że najlepiej jednoelektrodowe do gazu, jak kupowałem przed założeniem instalacji NGK 4-elektrodowe BKR6EQUP PLATINIUM.

Ale... gaśnie od niedawna, drgania na wolnych na LPG są od samego założenia LPG


miałem to samo, co prawda nie gasł na luzie bo u mnie automat ale przy dojeżdżaniu np do skrzyżowania i zwolnieniu potrafił zgasnąć. na benzynie było ok. dopiero jak podjechałem do gazownika że coś nie tak bo gaśnie, po podłączeniu kompa powiedział że na benzynie jest to samo tylko w mniejszym stopniu odczuwalne ( na obrotomierzu nie było widać falowania, a jako nowy użytkownik nie potrafiłem nic wyczuć)
 
 
slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 123
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-08, 20:58   

już wiem że raczej trzeba się udać na regulacje LPG, nie bedę sam ruszał ze względu na gwarancję. Spadki obrotów są w momencie skręcania jak obciąża pompa wspomagania, na Pb jest minimalny skok w dół- 100-200 obrotów , na gazie jest większy i do tego dochodzi rozregulowanie LPG, dodatkowy spadek obrotów przez to powoduje gaśnięcie auta podczas skręcania gdy wrzucony jest luz.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
maniek990 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 20
Skąd: Alwernia
Wysłany: 2016-06-14, 23:40   

Koledzy odgrzebuję trochę temat i proszę o radę.
Silnik 2,4, automat, instalacja lpg-tech
Problem miałem podobnyi na regulacji gazu gazownik powiedział że jest problem na 2 cylindrze. Pojechałem na stację aby kupić świecę i wymienić. Średnio kumata Pani sprawdziła w katalogu i sprzedała mi NGK BKR6EQUP. Świeca 4 elektrodowa. Gdy wykręciłem starą okazało się że była 2 elektrodowa. Objaw drgań i falowania zniknął.
Pytanie: Czy mogę tak jeździć że 5 świec mam 2 elektrodowe a jedną 4 elektrodową? Czy jednak zalecane jest wymienić wszystkie świece na takie same?
Jeśli tak to jakie świece polecacie do 2,4 i LPG?
 
 
Gość.
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-15, 00:02   

Jedno elektrodowe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: