Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
OC/AC OC/AC pompa wspomagania ZF Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
Pompa oryginał
"ZF"
Maglownica
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[ A6 C5] Drgania na biegu jałowym na gazie.Pomocy
Autor Wiadomość
Lechunlx 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APR
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 53
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2011-08-27, 11:47   

@toom-ek: zgodze się, że montaż jest najważniejszy, ale Twoje stwierdzenie, że "nic" się nie działo tak naprawde nie wiele daje. To, że auto miało nierówną dawkę paliwa i korekty pewnie szalały to nic? Robiłeś w czasie użytkowania jakies diagnozy choćby samym vag'iem ?

Pozdrawiam
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


toom_ek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEB
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 75
Skąd: PL
Wysłany: 2011-08-27, 14:41   

[quote="Lechunlx"]@toom-ek: zgodze się, że montaż jest najważniejszy, ale Twoje stwierdzenie, że "nic" się nie działo tak naprawde nie wiele daje. To, że auto miało nierówną dawkę paliwa i korekty pewnie szalały to nic? Robiłeś w czasie użytkowania jakies diagnozy choćby samym vag'iem ? witam , byłem raz w roku na przeglądzie i raz w roku na kontrole ,praca na gazie była równa (przed montażem gazu zawsze wymieniałem świece) gazownik podczas mojej wizyty robił korekty ,ale były tak małe że podczas mojej codziennej eksploatacji nic nie odczuwałem , przy maksymalnym bucie nic się nie działo żadnego przeskakiwania na pb ,teraz posiadam kme silver , stag 300 , czerwone valtki i jest <okok> .
_________________
toom_ek
 
 
slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-10-31, 22:55   

hmm, u mnie też lekko trzęsie na wolnych na LPG. Ostatnio doszło przygasanie, jak spada na LPG z wyższych obrotów na wolne to sięga 500, 450 obr.min. Kilka razy zdarzyło się że zgasł i wtedy problem - kierownicą nie idzie ruszyć i w panice szybkie ponowne odpalanie .
Instalacja : Stag 300Plus, Zavoli Zeta S, Valtek V34....
Niestety butla zamontowana do jazdy na wstecznym :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-01, 11:07   

Podepnij vaga
Zapewne lpg do regulacji, no i polecam przekręcenie butli
 
 
slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-01, 14:33   

Reset przez odpięcie aku ?
Czy w vag'u gdzieś szukać?
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-01, 15:15   

W vagu wejdź w błędy silnika i je skasuj nawet jak ich nie będzie (ale zapewne coś tam będzie i ważne aby je zapamiętać). Nastepnie pojeżdzij na samej benzynie z 50 km, wtedy się okaże po której stronie są problemy lpg czy pb.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-01, 15:54   

Jeżeli się skasuje błędy to powinno wszystko wrócić do porządku z gazem, czy trzeba podpiąć jeszcze staga ?
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-01, 16:30   

slawq napisał/a:
Jeżeli się skasuje błędy to powinno wszystko wrócić do porządku z gazem, czy trzeba podpiąć jeszcze staga ?


Vag jeszcze nie ma takich możliwości aby uzdrowić twoje lpg. :>
Sczytaj błędy i je podaj. Następnie je skasuj i pojeździj na samej pb aby ecu się zaadoptowało (lpg kategorycznie nie używać w tym czasie).
Podłącz znowu vaga i sprawdź błędy.
 
 
Kaszeszczuk 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Wiek: 33
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 393
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-11-03, 16:55   

Cześć
Ja u siebie po założeniu instalacji mocno walczyłem z telepaniem na lpg.
Po roku okazało się, że to wtryskiwacze.
Po wymianie dwóch było już ok. Jak zaczęły się problemy z przełączaniem w zimne dni zmieniłem resztę na nowe i zaczęło znów telepać.

Teraz zmieniłem na inną listwę i testuję.
Wychodzi na to, że jest ok.
Muszę jednak już wymienić świece bo mają 30tyś.

Oczywiście wymieniam wtryski na gwarancji i teraz po testacj jak okaże się, że to wina wtryskiwaczy to wymieniam za dopłatą na Hana. Mam nadzieję, że się uda
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-06, 21:16   

grzemo, w vagu zero błędów silnika.... ale widze ze zostalem opatrzenie zrozumiany - na benzynie nie ma takich spadków obrotów i nie przygasa jak na LPG.
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-06, 21:33   

slawq,
Czyli lpg do regulacji
Co vag pokazuje w grupie 007?
Polecam zakup kabelka do Staga, wtedy będziesz mógł sprawdzić jak jest ustawione lpg i ewentualnie poprawić.
 
 
slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-06, 22:11   

jutro sprawdzę tą grupę... mowisz o sterowniku silnika ?
Kabelek do STAG'a mam od Viakena , ale cos nie moge sterowników zainstalować, jutro z tym powalcze...

No i trochę niestety mam lęki przed zabraniem się do tego, bo instalacja jeszcze na gwarancji i może być problem jakbym grzebał a pozniej padnie coś... mogą nie uznać gwarancji
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


grzałka 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 1324
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-11-07, 18:50   

kolego slawq, przyjrzyj się dokładniej pracy silnika na benzynie, na pewno jest lepiej niż na lpg i może nie zwracasz na to uwagi ale jeśli falują wolne obroty na benzynie to może być po prostu brudna przepustnica. przerabiałem to u siebie. na gazie obroty spadały i rosły, czasem potrafił zgasnąć, na benzynie niby ok. bo nie gasł ale jednak występowało delikatne falowanie i okazało się po czyszczeniu przepustnicy że objawy zniknęły.
 
 
slawq 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 126
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2011-11-07, 19:34   

grzałka, problemem jest przy jeździe po zrzuceniu na luz ( co prawda rzadko to robię bo z reguły hamuję biegami ) spadają do 500 obr i czasami trochę niżej, wtedy raz na jakiś czas zdarza mu się zgasnąć. Jak robię to na postoju bez jazdy to nie gaśnie ( podczas jazdy większe obciążenia, z reguły gaśnie podczas skręcania - obciążenie pompą wspomagania ) ale spadają tak obroty że budą zatrzęsie.
Co do falowania - na benzynie nic, na LPG czuć lekkie wibracje na wolnych obrotach . Może to przez świece - pisza tu że najlepiej jednoelektrodowe do gazu, jak kupowałem przed założeniem instalacji NGK 4-elektrodowe BKR6EQUP PLATINIUM.

Ale... gaśnie od niedawna, drgania na wolnych na LPG są od samego założenia LPG
 
 
grzemo 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 1990
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2011-11-07, 19:43   

Czym mniej elektrod tym lepiej dla lpg
Dla twojego silnika katalogowo są chyba dwuelektrodowe ngk.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: